Intuitio pelasti mut sakoilta

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Olin eilen myöhään illalla tulossa töistä kotiin, ja tajusin ajavani viidenkympin alueella yli kuuttakymppiä. Sit yhtäkkiä tuli vaan sellanen tunne, että hidasta, kohta tulee poliisiauto vastaan. No hidastin, ja sieltähän se tuli mutkan takaa.

Hassusti vielä samaisella kotimatkalla ennustin biisin, mikä alkoi soimaan radiossa seuraavana.

En tiiä uskooko ihmiset tollaseen et pystyy "ennustamaan" asioita, mut näin tapahtu ja on tapahtunut mulle monta kertaa ennenkin
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Mä luin joskus ala-asteella lehtijutun siitä, miten intuitio saattaa pelastaa muun muassa onnettomuuksilta ja oonkin pyrkinyt tosi herkällä korvalla omaani kuuntelemaan.

En nyt muista muuta esimerkkiä, mutta mun lapselle laitettiin lähete kielijänteen leikkaukseen. Pari päivää ennen sitä mulle tuli todella paha tunne siitä ja peruin sen vaikka sainkin lapsen isän vihat siitä niskaani. Nyt tällä viikolla sitten luin - olikohan New York Timesin - artikkelin siitä, kuinka käytännössä ne leikkaukset on turhia, kivuliaita parantua ja niillä on lähinnä negatiiviset vaikutukset lasten tulevaisuuteen ja terveyteen.

Onneksi peruin. Ja muuten olin siis lasta vienyt jo ennen tuota paljon erilaisiin toimenpiteisiin, tuo oli ainoa mistä tuli paha tunne.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulle ja mun äitille tullee tosi usein tommosia juttuja!
Mun äiti sanoo niitä etiäisiksi, vähän niinku näkis tulevaan mut ei kummiskaan oo sillai satavarmoja juttuja. Kai se sit meinaa samaa ku intuitio xD
Itellekki käy lähes joka päivä asioita jotka oon vaa pari minuuttia/sekuntia sitten aatellu et noni kohta tapahtuu näin tai sit oon nähäny ns. "välähdyksen" (en tiiä miten pittäis selittää) jostaki tilanteesta ja se sit on tapahtunu
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Ite ainakin uskon tuohon et pystyy ennalta arvaamaan mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan, on tuommoista käynyt itsellekin ja kavereillekin. Uskon että tollaset ennustamiset ja etiäiset johtuu siitä että aika ei ole lineaarinen, tai en ainakaan itse usko että se on. Ehkä jossain toisessa todellisuudessa et hidastanut vauhtiasi ja sait sakot..
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Itse onnistuin ennustamaan, että työkaveri löytää yön aikana syntyneet kissanpennut parin päivän tarkkuudella. Pomolta tuli palautetta, että ensi kerralla ennusta suoraan hänelle :D
(Mietin vain että "ensi kerralla", toivottavasti ei tarvitse enää tällasia ennustella)
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
517
Olin eilen myöhään illalla tulossa töistä kotiin, ja tajusin ajavani viidenkympin alueella yli kuuttakymppiä. Sit yhtäkkiä tuli vaan sellanen tunne, että hidasta, kohta tulee poliisiauto vastaan. No hidastin, ja sieltähän se tuli mutkan takaa.

Hassusti vielä samaisella kotimatkalla ennustin biisin, mikä alkoi soimaan radiossa seuraavana.

En tiiä uskooko ihmiset tollaseen et pystyy "ennustamaan" asioita, mut näin tapahtu ja on tapahtunut mulle monta kertaa ennenkin
Oisko se ollut Poliisi pamputtaa taas biisi?
 
Ylös Pohja