Työ Rupes stressaamaan elämä ihan huolella

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oon yhessä vuokrafirmassa eikä sieltä kyllä oo tullut mitään työtarjouksia nyt. Ja joudun viettämään työttömän kesän kun hain kesätöitä keväällä, mutta ei tärpännyt. Ajattelin sitten että onneks on mulla tuo vuokrafirma, jonka kautta varmasti saa töitä. Sain heinäkuulle 3 pv keikan sekä 2 pv keikan. Muuten on niin epävarmaa et tuleeko nyt kesällä muuta keikkaa kun viikkoon ei ole tullut tarjouksia. Tai sit siellä ei taaskaan tekniikka toimi.

Siis olen yhtäaikaa niin stressaantunut ja pettynyt tämän takia et oon kohta varmaan hirveen epätoivoinen. Sitten vanhemmat eivät anna minun mennä mihinkään työhön vaan sanovat että ”on se nyt kumma kun ei loma kelpaa” ja sanelevat sen, mihin työhön saan mennä ja mihin en. Tai enemmänkin ”mihin Minkelii ei saa mennä tuhoamaan itseään.” Mikä loma tää on kun en ole missään opiskelijana/töissä? Työttömyydeksi tämän lasken ja uskon että yhteiskuntakin laskee, se ei ole mikään armollinen asia.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei lopetan stressaamisen NYT ja jatkan vasta maanantaina. Fiksuna suljen puhelimeni nyt etten vaan lukisi mitään muiden elämään liittyvää. Menen tekemään taidetta…
 
Ylös Pohja