Aihe vapaa Saan tänään avaimet mun asuntoon!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,677
Huuu jännittää pääsen alottaa muuttourakan 🥴

Oon tähän mennessä lähinnä vaa käyny mun vaatekaapin läpi ja valinnu kaikki vaatteet mitä otan itelleni ja mitkä laitan sit pois (annan siskoille ja ehkä myyn osan ja sit lahjotan johonki)

Ja äiti tilas mulle uuden sängyn ja sit mun py:n vanhemmat ihan tuosta vaan ilmoitti et niillä on mulle lisää astioita?? :D Ai niin, en muista oonko sanonu täällä mut saan niiltä myös pöydän ja tuolit. Ja muutenki olivat py:n mukaan kyselly hirveesti et mitä mää tarvisin sinne asuntoon xD Ei se kyllä haittaa yhtään et ne haluu auttaa mut aika hauska kui innoissaan neki on tästä :3

Tarvisin vaa jostaki muuttolaatikoita et saisin ees noi mun omat astiat vietyy 🤨 Tosin pittää kyllä eka käydä siivoomassa se paikka ja ottaa kaikki kuvat siitä yms ennen ku rupiaa viemään tavaroita

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Kannattaa ottaa lisää kuvia kun on siivonnut ja selviää lisää vikoja pölyn alta
Joo ja vuokranantaja sanoki että heti jos löytyy jotaki mitä ei ite oo hoksannu nii laitan sille vaa kuvat. Löysinki yhen vian, se uunin alla oleva laatikko missä on peltejä oli osittain rikki

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Mut huhheijaa millane sottapytty se edellinen vuokralainen oli ollu ku ei ollu tyylii ees luutunnu koko paikkaa?? Jääkaapin ja pakastimen oli pessy mut hellakin oli ihan räkänen ja laatikot täynnä murusii ja kauheasti pölyä joka paikassa ihan ku ei ois koskettu luutuun kahteen vuoteen... Tullee kyllä aikamoinen siivousurakka koska hyi että 🤢 Ovenkahvatki ihan tahmaset.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
973
Mä tajusin eilen että meidän asunnossa aikaisempi asukas ei oo siivonnut liesituuletinta ollenkaan 😭 poiccis on asunut tässä puoli vuotta jo mutta toi on sen verran likainen että ei ole sen jäljiltä. Jotkut ihmiset on ihan sikoja.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Mä tajusin eilen että meidän asunnossa aikaisempi asukas ei oo siivonnut liesituuletinta ollenkaan 😭 poiccis on asunut tässä puoli vuotta jo mutta toi on sen verran likainen että ei ole sen jäljiltä. Jotkut ihmiset on ihan sikoja.
No hyhhyh oikeasti D: En tajua miksi ei vaa voi siivota kunnolla...

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Kuitenkin sellainen ihan normaali taito että pystyy siivoamaan elinympäristönsä mut sit ei edes muuttaessa huolehdita et ei jää omat paskat muille
No jep. Sillee ymmärrän et asuessa ei aina jaksa siivota, en määkää jaksa mut ku kummiski kuuluu vuokralaisen velvollisuuksiin siivota kämppä sillon ku muuttaa nii vois ees yrittää... Seinät ja kaapin ovetki oli täynnä tahroja. Niinku meillä kotona asuu yli 10 ihmistä ja silti on ovet ja kaapit puhtaita :'D

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Ja siis jotenki jännä et sillon ku kävin iskän kaa kahtomassa sitä kämppää nii sillon se oli sellanen perus siisti. Nii mitä ihmettä se tuossa kuukauden aikana on teheny siellä et on saanu tuohon kuntoon??

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,825
Ja siis jotenki jännä et sillon ku kävin iskän kaa kahtomassa sitä kämppää nii sillon se oli sellanen perus siisti. Nii mitä ihmettä se tuossa kuukauden aikana on teheny siellä et on saanu tuohon kuntoon??
Siirtänyt huonekalut pois, jolloin ei ole varjoja eikä esteitä niin näkee tasaisesti kaikki pinnat?

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Ehkä se siivosi vain niitä näyttöjä varten sitten?
No varmaan :'D Mut noh, ei voi mittää, ei se ookku siivoo. Onneksi on äiti joka löytää kaikki pienimmätki tahrat ja viat joka paikasta vaikka ite ei huomais nii varmasti tullee puhasta :D Käydään huomenna siivoomassa.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Onnea uuteen asuntoon!

Tärkein ensin: onhan imuri jo hankittu? :DD (itsellä se oli suunnilleen eka asia minkä menin ostamaan mun omaan kämppään)
Kiitos!
Ja ei oo vielä hankittu, mutta on mielessä! XD Saatan ehkä saaha poikaystävältä ku niillä on kotona joku ylimääränen pieni imuri.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Käytiin tänään äitin kaa siivoamassa asuntoa. Jäi vielä vähän kesken.
Mutta saatiin kivoja alennustavaroita Prismasta! Patalappuja ja pussilakanasettiä ja ihana kissamatto eteiseen ja suihkuverhoo ja kaikkee. Ja sit ostettiin tottakai siivousjuttuja

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,825
Suihkun jälkeen se verho muuten kannattaa levittää takaisin siihen asentoon, kuin olisit ollut siellä. Kun se vedetään myttyyn seinän viereen se homehtuu todella helposti.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Siis kattokaa näitä hintoja :o (ignooratkaa noi yhet housut, äiti osti vauvalle xD)
Niinku kolomenkympin suihkuverho saatiin vitosella?? D:
Screenshot_2025-04-02-16-19-49-53_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,441
Mut huhheijaa millane sottapytty se edellinen vuokralainen oli ollu ku ei ollu tyylii ees luutunnu koko paikkaa?? Jääkaapin ja pakastimen oli pessy mut hellakin oli ihan räkänen ja laatikot täynnä murusii ja kauheasti pölyä joka paikassa ihan ku ei ois koskettu luutuun kahteen vuoteen... Tullee kyllä aikamoinen siivousurakka koska hyi että 🤢 Ovenkahvatki ihan tahmaset.
Sama homma itellä kun muutin Helmikuun alussa. Koko kämppä ihan paskanen, keittiö täynnä jotain rasva tahroja ja kylppäri ihan pommin jäliltä. Lisäks viemärit oli ihan tukossa ja jouduin iskän kanssa putkimies hommiin.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Sama homma itellä kun muutin Helmikuun alussa. Koko kämppä ihan paskanen, keittiö täynnä jotain rasva tahroja ja kylppäri ihan pommin jäliltä. Lisäks viemärit oli ihan tukossa ja jouduin iskän kanssa putkimies hommiin.
No hyi kauhee D: No tossa mun asunnossa ei sentään putket ollu tukossa... Vaikka en ois kyllä ihimetelly

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,677
Siis ihan kaapitkin oli täynnä jottai ruoantähteitä ja hiuksia??? Ja kylppärissä oli seinässä sitä keltasta hometta tai jotaki mitä tullee aina ku on likasta ja kosteaa. Ei onneksi oo vaarallista ja saa pesemällä pois mut hyi että. Ja vessanpönttö tottakai ihan kakassa

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,441
No hyi kauhee D: No tossa mun asunnossa ei sentään putket ollu tukossa... Vaikka en ois kyllä ihimetelly
No jos sattuu käymään niin että putket menee tukkoon ja et satu omistamaan karhupumppua niin tässäpä kokeneen tee-se-itse-putkimiehen neuvo: sellasen noin metrisen pätkän irtonaista puutarhaletkua kun runttaa wc pönttöön apinanraivolla ees taas ja kaataa vielä vähän putkireiskaa tai jotain muuta syövyttävää ainetta päälle niin johan lähtee tukokset! Pommin varma keino, toimii aina :D

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja