Aihe vapaa Saan tänään avaimet mun asuntoon!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,688
Oon nyt pakannut kaksi muuttolaatikkoo. Toisessa on astioita ja muuta helposti särkyvää tavaraa ja toisessa on sit vaatteita joita mää en tällä hetkellä käytä (kesävaatteet ja juhlavaatteet yms). Pittäis keksiä mitä seuraavaksi pakkaan.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Mua kyllä ärsyttää kun mun astiankuivauskaappi siellä on niin hirveän pieni... Ei sinne mahdu mitään.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Iskän kaa käytiin perjantaina viemässä muuttolaatikot ja se kasasi mulle pöydän ja sängyn. Ostettiin myös mikro. Tulin ite nyt koulun jälkeen tänne purkamaan laatikot ja nyt vaa makaan sängyllä ku väsyttää xD Mut on kyllä toooooosi rauhallista, ees naapurista ei kuulu mittää, vois nukahtaa tähän hiljaisuuteen

Tosin mulla on ihan kauhea nälkä ja mietin et haenko vaa kaupasta jottai mikroruokaa vai meenkö viereiselle Heselle syömään. Mun tarvis kyl toisaalta käydä ostaa tiskitabletteja tohon koneeseen et saan pestyä astioita

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,842
Iskän kaa käytiin perjantaina viemässä muuttolaatikot ja se kasasi mulle pöydän ja sängyn. Ostettiin myös mikro. Tulin ite nyt koulun jälkeen tänne purkamaan laatikot ja nyt vaa makaan sängyllä ku väsyttää xD Mut on kyllä toooooosi rauhallista, ees naapurista ei kuulu mittää, vois nukahtaa tähän hiljaisuuteen

Tosin mulla on ihan kauhea nälkä ja mietin et haenko vaa kaupasta jottai mikroruokaa vai meenkö viereiselle Heselle syömään. Mun tarvis kyl toisaalta käydä ostaa tiskitabletteja tohon koneeseen et saan pestyä astioita
Miksi menisit Helsinkiin asti syömään?

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Onnistuin käyttämään astianpesukonettakin! Vaikka ne ohjeet oli kyllä ihan hämyt.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Oon päättäny alakaa viettää mun päivät täällä kun on niin ihanan hiljaista ja rauhallista xD Tosin tänään mun on pakko mennä kotia pakkaamaan tavaroita lisää.
Oikeesti oon jo nyt ihan rakastunu tähän ku ei tarvi sietää älämölöä 24/7 🥹

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Vaikka siis oikeesti tykkään mun perheestä (okei en aina lol) enkä mää nyt sillai eroon niistä haluu mut kyllä mää tunnen aika paljon helpotusta kun ei joka päivä tarvi sinne mennä eikä tarvi elää muiden tahtiin ja olla aina selvittelemässä aikatauluja joka suuntaan. Ja pystyn kulkea myös töissä ilman et tarvii kysyy et hei pystyykö joku hakee mut kotiin

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Äääähhhh miksi pakkaaminen on näin vaikeeta, mulla on kauheesti juttuja mistä en yhtään ossaa sanua et otanko mukaan vai en D: Vaikka varmaa helpoin ratkaisu oiski et jos en oo varma nii en ota.
Ja kaikki mun loput vaatteet ei mahtunukkaa yhteen pahvilaatikkoon 🫠🫠 Varmaan pittää joku kassi ottaa siihen matkaan.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Mun iskä ja kaks siskoo toi mulle eilen mun loput tavarat tänne! Sain myös mun hyllyn tänne.
Olin ite töissä nii kävivät vaa hakee multa avaimen että pääsivät asuntoon sisälle.

Mietin vielä et ottasinko kotoa myös yhen vitriinin mikä mulla on huoneessa ollu vai tuleeko liian ahdasta... No, kahtoopi sitä sitten kunhan saan vaan purettua nää laatikot tästä edestä.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
En saa käyttöön taloyhtiön nettiä ku vasta ens viikolla. Piti siis erikseen netin kautta ottaa se käyttöön ja sieltä valita asennuspäivä joka jostain syystä oli aikasintaan 24. päivä?? En tiiä miks mut ei se nyt varsinaisesti haittaa.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
On muuten hauskaa kun voi ite päättää mitä syö. Jos mulla tekkee mieli jotaki tiettyy nii sit mää vaa syön sitä xD Toki kotikotonaki aika vapaasti pystyin syömään mitä vaa mut äiti ja iskä kummiski teki kaikki päiväruoat nii ei aina saanu just sitä mitä ois tehny mieli vaikka ne usein kysyki meiltä et mitä ruokaa laitettais

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,842
En saa käyttöön taloyhtiön nettiä ku vasta ens viikolla. Piti siis erikseen netin kautta ottaa se käyttöön ja sieltä valita asennuspäivä joka jostain syystä oli aikasintaan 24. päivä?? En tiiä miks mut ei se nyt varsinaisesti haittaa.
Mietitäänpä, mikähän ajankohta tässä on viikonlopun lisäksi häirinnyt käyttöön ottoa.. hmm..

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Ihmettelen vähän että miksiköhän yläkerran naapuri huudattaa imuria (kuulostaa tosin enemmän ruohonleikkurilta mut oletan että on imuri) lähes joka ilta varttia ennen hiljaisuuden alkamista. Toissayönä se jatku hiljaisuuden jälkeenkin 1,5 h 😂 Tiiä sit kuinka tarkasti kävi paikat läpi. Se myös siirtelee tavaroita.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Eilen kuulu kans toisesta suunnasta joku hirveä rymähdys. Toivottavasti kellekkään ei sattunut, kuulosti tosi pahalta :')

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
103
Ihmettelen vähän että miksiköhän yläkerran naapuri huudattaa imuria (kuulostaa tosin enemmän ruohonleikkurilta mut oletan että on imuri) lähes joka ilta varttia ennen hiljaisuuden alkamista. Toissayönä se jatku hiljaisuuden jälkeenkin 1,5 h 😂 Tiiä sit kuinka tarkasti kävi paikat läpi. Se myös siirtelee tavaroita.
minä aina kun en jaksa imuroida ennen iltaa

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Jee sain netin toimimaan mun asunnossa! Ne kytkiki sen jo nyt aamulla. Muistin väärin et ois vasta huomenna tullu.

Mut hirvee säätö kyllä oli kun en meinannu saaha toimimaan xD Mut laitoin sit iskälle viestii et ääää auta en ossaa nii se sitte auttoi 🥹

Viimeksi muokattu:

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,688
Onneksi tuo reititin toimii ihan normaalisti. Toki ei se sinänsä ois haitannu vaikkei ois kun vuokranantaja kävi eilen ja sano että se hankkii mulle reitittimen jos mun oma ei toimi. Mut nyt voin onneks ilmottaa sille et toimii mainiosti

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja