Mielenterveys Saanksmä itkee

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Miks mulle tulee jatkuvasti epätodellinen olo

Ja sen jälkeen jäätävä ahistus ja tunne etten vaan kuulu mihinkään ja mun kuuluu kadota pois

Miks mää ees elän jos en voi olla normaali ihmine
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
kerro koko srory
Ei tässä oikeastaan oo mitään sen erityisempää

Mulle on vaan ruvennut taas tulee aina vaan pahempi olo ja oon meinannu alottaa viiltelyn uudestaa ku en haluu kertoo vanhemmille ku ei mua autettu aiemmin nii miks autettas nytkää, äitikään tuskin haluu ees uskoo et mulla ylipäätään ois mitään masennusta tai muuta
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Ei tässä oikeastaan oo mitään sen erityisempää

Mulle on vaan ruvennut taas tulee aina vaan pahempi olo ja oon meinannu alottaa viiltelyn uudestaa ku en haluu kertoo vanhemmille ku ei mua autettu aiemmin nii miks autettas nytkää, äitikään tuskin haluu ees uskoo et mulla ylipäätään ois mitään masennusta tai muuta
:( oikeesti sano sitten vaikka isällesi tai sun veljelle? vaikka okei tiiän kuinka hankalaa on puhua, mutta yritä edes...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,982
Reaktioarvo
2,898
Oop, tuttua! Ulkopuolinen olo vähän turhankin usein ja jotenki just semmonen "en oo kukaan" fiilis.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Tottakai saat itkeä. 🧡
Ehkä teini-ikäisenä on tärkeää tuntea olevansa "normaali", mutta enää en todellakaan haluaisi olla mikään perus pertsa. Uniikkius on se, joka tekee ihmisestä kauniin.

Suosittelen silti hakemaan apua, et menetä siinä mitään, sillä parhaassa tapauksessa saat sitä oikeaa apua.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Tottakai saat itkeä. 🧡
Ehkä teini-ikäisenä on tärkeää tuntea olevansa "normaali", mutta enää en todellakaan haluaisi olla mikään perus pertsa. Uniikkius on se, joka tekee ihmisestä kauniin.

Suosittelen silti hakemaan apua, et menetä siinä mitään, sillä parhaassa tapauksessa saat sitä oikeaa apua.
Enhän määkään niin kauheesti sen tavallisuuden perään oo, mut haluisin olla ees mieleltäni ku normaali ihmine. Tuntuu et muut on paljon onnellisempia ja ilosempia

En pysty enää hakee apua ku se avun haku jäi vaan siihen et mua ei ees oteta tosissaan ja mua vaan syytetään mun ongelmista et oon vaan ite kuvitellut niiden olemassaolon
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Saat itkeä, se helpottaa painetta ja keventää mielialaa, mä voin tulla sun kanssa itkemään sitä että en erota enää unia ja todellisuutta ja luulen unia muistoiksi :)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Saat itkeä, se helpottaa painetta ja keventää mielialaa, mä voin tulla sun kanssa itkemään sitä että en erota enää unia ja todellisuutta ja luulen unia muistoiksi :)
Mulla on sama ongelma :)) Sit välillä ku unessa mulle muka tulee jotai muistoja ja herättyäni vatvon et onko ne muistot oikeesti tapahtunu tai oonko oikeesti nähäny joskus unta samasta paikasta esim
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mulla on sama ongelma :)) Sit välillä ku unessa mulle muka tulee jotai muistoja ja herättyäni vatvon et onko ne muistot oikeesti tapahtunu tai oonko oikeesti nähäny joskus unta samasta paikasta esim
Samiksia :)) mulla usein käy niin että kun kerron jollekkin jotain tapahtuneista asioista niin mun pitää etukäteen miettiä että mitkä niistä on tapahtunut oikeasti eikä ole jotain unessa nähtyä tai mielikuvituksen sivutuotteita, mä usein teen sen niin että käyn mielessäni yksityiskohtaisesti läpi tietyn aikavälin kuten päivän tai viikon :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Samiksia :)) mulla usein käy niin että kun kerron jollekkin jotain tapahtuneista asioista niin mun pitää etukäteen miettiä että mitkä niistä on tapahtunut oikeasti eikä ole jotain unessa nähtyä tai mielikuvituksen sivutuotteita, mä usein teen sen niin että käyn mielessäni yksityiskohtaisesti läpi tietyn aikavälin kuten päivän tai viikon :D
Mää saatan miettiä sitä vaikka kuinka pitkään vaikka ajattelisinki että se ois unta :') (tai vaihtoehtoisesti totta)
En tiiä mulla on joku pakkomielle ajatella asiat moneen kertaan läpi lol
 
Ylös Pohja