Mielenterveys Sain lääkkeet

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Vähän jännittää niiden aloitus, ku pelkään et se pahentaa oireita.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ne saattaa alkuun mutta kyllä se siitä:)
Älkäätten peljätkö:D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
essitalopraamit toimi ainakin mulla hyvin ja alotusoireet oli tosi minimaaliset vrtna esim venlafaksiiniin, toivotaan et sul sama
Nonii nyt on aika kertoo sivuvaikutuksista, et oo enää täällä ainakaa käyttäjänä mutta lainaan silti. Alotin nää eilen ja nyt kerron vaikutuksista. Eilen oli jatkuvaa haukottelua, jotain lihasnykinää tai käsi alko teki itestää jotain liikkeitä sekä huomasin et mun pupillit on normaalia laajemmat. Tänää on ollu päänsärkyä, väsymystä, näläntunnetta paljon ja on janottanutkin. Ja pupillit ovat olleet laajat. Ei oo viel psyykkisiä vaikutuksia, mut ei näin alussa kuulukaan. Sit kahden viikon päästä se riemu vasta repeää, toivottavasti positiivisella tavalla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jännittää huominen bussimatka jos se pahoinvointi iskee siellä. Pitää varata ojsennuspusseja mukaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Nonii tilannepäivitystä. Mulla on ollut joitain hetkiä että haluu tehä hirveesti asioita ja on jotenkin hirvee duracellpupumeininki välillä. Sitten olen ollut rohkeampi, jopa välillä niin rohkee et järkytyn itekki :D
Mut haukottelua edelleen on ja joskus vähän ruokahaluttomuutta. Tuntuu et välillä sekoilen pikkujutuissa. Mut itseluottamusta ainakin on enemmän.
 
Ylös Pohja