Peruskoulu Sain tänään tietää matikan, hissan ja äikän numerot todistuksessa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Äikästä ja hissasta sain kympit ja matikasta ysin

Oon silleen ehkä vähän pettyny siihen et sain matikasta "vaan" ysin ku kuitenki se kymppi oli tavoite D: Ja sit ku kuiteski kokeista Mull on esim tältä keväältä 9½, 10- ja 10 nii ois sen kuullu riittävän kymppiin mut näköjään sain MOKista jostain syystä kasin nii se sit laski ja tuntityöskentely taas oli ysi
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
O: mua jännittää oma todistus ihan sikana ku ois kiva mennä yläasteelle hyvillä numeroilla ku todnäk ne tippuu sit :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Äikästä ja hissasta sain kympit ja matikasta ysin

Oon silleen ehkä vähän pettyny siihen et sain matikasta "vaan" ysin ku kuitenki se kymppi oli tavoite D: Ja sit ku kuiteski kokeista Mull on esim tältä keväältä 9½, 10- ja 10 nii ois sen kuullu riittävän kymppiin mut näköjään sain MOKista jostain syystä kasin nii se sit laski ja tuntityöskentely taas oli ysi
Nyt kyllä lopetat tuon itsesi mollaamisen ja oot ylpeä noista numeroista! Oikeasti tärkeämpää on se, mitä oot oppinut kuin se, mikä numero siinä todistuksessa lukee!
 
Liittynyt
3.3.2021
Viestejä
24
Reaktioarvo
27
Ymmärrän kyllä, että miksi se ysinumero aiheuttaa pettymystä, mutta valoisalla puolella se ei kuitenkaan ole numero, joka päätyy sun päättötodistuksee :D Mun tavoitteena on saada mahollisimma hyvät numerot päättötodistukseen, se kun tietääkseni merkitsee eniten kuitenkin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Nyt kyllä lopetat tuon itsesi mollaamisen ja oot ylpeä noista numeroista! Oikeasti tärkeämpää on se, mitä oot oppinut kuin se, mikä numero siinä todistuksessa lukee!
No en mää itteeni mollannukkaa, oon ihan tyytyväinen tohon ysiin ku kuitenki se keskiarvokin matikassa oli 9,35 mutta ilmaisin vain hienoisen pettymykseni siihen etten kuitenkaan tavoitettani ole vielä saavuttanut
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Ymmärrän kyllä, että miksi se ysinumero aiheuttaa pettymystä, mutta valoisalla puolella se ei kuitenkaan ole numero, joka päätyy sun päättötodistuksee :D Mun tavoitteena on saada mahollisimma hyvät numerot päättötodistukseen, se kun tietääkseni merkitsee eniten kuitenkin
Jep onneksi ei oo, ehtii vielä parantaa ysiluokalla xdd
Joo siihen kannattaaki panostaa
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
olen kateellinen. oma peruskoulu suoritus meni silloin aikoinaan aika paskasti suoraan sanottuna. oli vaikeuksia lukea kokeisiin ja mikään ei pysynyt päässä. noo siihen vaikutti varmaan lukihäiriö sekä adhd/add :ddd lol et matikka, fysiikka, kemia, historia niin olivat mulla huonoimmat. mut sit taas musiikki, liikunta, kuvataide oli 10 sillee ööö joo tota nähään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
olen kateellinen. oma peruskoulu suoritus meni silloin aikoinaan aika paskasti suoraan sanottuna. oli vaikeuksia lukea kokeisiin ja mikään ei pysynyt päässä. noo siihen vaikutti varmaan lukihäiriö sekä adhd/add :ddd lol et matikka, fysiikka, kemia, historia niin olivat mulla huonoimmat. mut sit taas musiikki, liikunta, kuvataide oli 10 sillee ööö joo tota nähään
Eli sulla oli kuitenki taideaineet ne sun vahvuus :D Onnittelen
Itellä taideaineista on musiikki kymppi, sit kuvis on ysi ja köksä jostakin syystä seiska (se ope oikeesti vihas mua, pelkästään sen takia en ottanu köksää valinnaiseksi)
Sit noh liikunta varmaan pyssyy siinä ysissä sinne ysiluokan päättötodistukseen asti :'D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
viimesimmästä matikan kurssista sain 5 xD no eipä se koe menny nappiin, kun sain sen just ja just läpi! vikaan kysymykseen olin kirjottanu runon ja kerjäsin säälipisteitä ja...sain kaks säälipistettä :')!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
viimesimmästä matikan kurssista sain 5 xD no eipä se koe menny nappiin, kun sain sen just ja just läpi! vikaan kysymykseen olin kirjottanu runon ja kerjäsin säälipisteitä ja...sain kaks säälipistettä :')!
Noni :'D Pääsit läpi kuitenki!
 
Ylös Pohja