Sukatjalqaan119
Uusi
- Reaktioarvo
- 9
Oon surullinen vaikka en tuntenut häntä edes
Johan tätä asiaa lypsettiin ainakin kaksi vuotta joka saatanan iltapaskassa kansilööpeinPahinta tässä on, että se imbesilli elokuvaohjaajaksi tulee lypsämään tästä kaiken irti pateettisten roskarainojen muodossa.
Mutta ei saanut vielä tehtyä elokuvia siitä! Nyt on ainekset trilogiaan, tv-sarjaan..Johan tätä asiaa lypsettiin ainakin kaksi vuotta joka saatanan iltapaskassa kansilööpein
Jep, se ei ole vielä ohiMutta ei saanut vielä tehtyä elokuvia siitä! Nyt on ainekset trilogiaan, tv-sarjaan..
Totta sinänsä, vaikka surullinen juttu ja ei mitään ketään vastaan henkilökohtaisesti mutta toisaalta on se totta ettei hirveästi kiinnosta kuunnella näistä, julkkisten tai tavisten, sairauksista joka käänteessä. Kyllä, mullekin varmaan tulee syöpä joskus. Todennäköisesti kyllä. No haluanki kuulla syövästä tai muista sairauksista joka päivä? :D no en varsinaisesti. Onneksi Instagramista voi ainakin blokata hesarit ja iltapaskat pilaamasta feediä.Johan tätä asiaa lypsettiin ainakin kaksi vuotta joka saatanan iltapaskassa kansilööpein
Minulle edelleen surkutellaan teennäisesti kun äitini kuoli kohta neljä vuotta sitten. Ja samat ihmiset ovat järkyttyneitä, kun totean "niin, vanhoilla ihmisillä on tapana kuolla".Totta sinänsä, vaikka surullinen juttu ja ei mitään ketään vastaan henkilökohtaisesti mutta toisaalta on se totta ettei hirveästi kiinnosta kuunnella näistä, julkkisten tai tavisten, sairauksista joka käänteessä. Kyllä, mullekin varmaan tulee syöpä joskus. Todennäköisesti kyllä. No haluanki kuulla syövästä tai muista sairauksista joka päivä? :D no en varsinaisesti. Onneksi Instagramista voi ainakin blokata hesarit ja iltapaskat pilaamasta feediä.
Tottahan tuo.Minulle edelleen surkutellaan teennäisesti kun äitini kuoli kohta neljä vuotta sitten. Ja samat ihmiset ovat järkyttyneitä, kun totean "niin, vanhoilla ihmisillä on tapana kuolla".
Isä sanoi minulle tuon, kun mummoni kuoli 2008. Vähän itkin hautajaisissa sitä, että isä on seuraava niin "en kuole vielä vuosiin". Noh.. noh..!Tottahan tuo.
:DIsä sanoi minulle tuon, kun mummoni kuoli 2008. Vähän itkin hautajaisissa sitä, että isä on seuraava niin "en kuole vielä vuosiin". Noh.. noh..!
Noh..noh..! Faija on jo 65, että kohta on ribs juhlat siinäkin. Elokuussa pistettiin pakettiin sen naisystävä.
Äläs nyt, voihan hän elää vaikka kuinka pitkään vielä, jotkut elää :DNoh..noh..! Faija on jo 65, että kohta on ribs juhlat siinäkin. Elokuussa pistettiin pakettiin sen naisystävä.
Toivon todella, että elää pidempään kuin minä.Äläs nyt, voihan hän elää vaikka kuinka pitkään vielä, jotkut elää :D