Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Trollien trollaaminen on kivaa.Miksi teet niin?
Trollien trollaaminen on kivaa.Miksi teet niin?
Mutta en ole trolliTrollien trollaaminen on kivaa.
Tähän on helppo saada vastaus: asutko sillan alla ja vaadit ylityksestä maksuksi kultaa?Mutta en ole trolli
En!Tähän on helppo saada vastaus: asutko sillan alla ja vaadit ylityksestä maksuksi kultaa?
Niin ne kaikki sanoo.Mutta en ole trolli
Mikä saa sinut olettamaan tällaista?Niin ne kaikki sanoo.
No niin! Et ole trolli!
Varmaan jäi lääkkeet ottamatta, kehitysvamma tai jotain sellaista pentumaista juttua..Mikä saa sinut olettamaan tällaista?
Kätevää!No niin! Et ole trolli!
Minulla on testit käytännössä kaikkeen!Kätevää!
Kukaan oikea ihminen ei ole skelen puolella.Mikä saa sinut olettamaan tällaista?
Ahaa, en ole ihminen? Entä jos olen sen "puolella" jonka kanssa olen kohtuullisen samaa mieltä aiheesta, josta keskustellaan.Kukaan oikea ihminen ei ole skelen puolella.
Miltä sitten tuntuu, että olet jutustellut pari vuotta sivustolla jolla pyörin minä ja rakentamani tekoäly useine käyttäjineen? Beep-boop.Kukaan oikea ihminen ei ole skelen puolella.
Kuinka usein tökkäät itseäsi maksaan tunteaksesi olevasi ihminen? Niinpä..olet ro-bot-ti beep boop.Ahaa, en ole ihminen? Entä jos olen sen "puolella" jonka kanssa olen kohtuullisen samaa mieltä aiheesta, josta keskustellaan.
Beeb boobKuinka usein tökkäät itseäsi maksaan tunteaksesi olevasi ihminen? Niinpä..olet ro-bot-ti beep boop.
Eihän se sitä oppilaitosta vaadiMe ei olla ala-asteella.
Arigatoo mister robatooKuinka usein tökkäät itseäsi maksaan tunteaksesi olevasi ihminen? Niinpä..olet ro-bot-ti beep boop.
No mitä ihmettä? Itsehän aloitit tämän valittamalla yksittäisestä kirjoitusvirheestäSäännöissä ei pakoteta kirjoittamaan oikein.
En valittanut. Kerroin miten se kirjoitetaanNo mitä ihmettä? Itsehän aloitit tämän valittamalla yksittäisestä kirjoitusvirheestä
Joku ala-asteen opejen helppo ratkaisu. Käy sääliksi jos toi on normaalia lukiossa.Eihän se sitä oppilaitosta vaadi
No en oo kyllä tuta ikinä opettajalta kuullut...en ala- enkä yläasteella...Joku ala-asteen opejen helppo ratkaisu. Käy sääliksi jos toi on normaalia lukiossa.
Eli sinä siis et ole kun minun yhdys sana virheeni oli niin kamala asia ettei voinut antaa olla?Jos olisit täysijärkinen ymmärtäisit kirjoitusvirheiden läpi.
Juuri näin.Eli sinä siis et ole kun minun yhdys sana virheeni oli niin kamala asia ettei voinut antaa olla?
Katsokaahan, hän myönsi ettei ole täysijärkinenJuuri näin.
Jo oli aikakin!Katsokaahan, hän myönsi ettei ole täysijärkinen
Ohhoh! Hetken jo epäilin silmiäni mutta näinhän se on!Katsokaahan, hän myönsi ettei ole täysijärkinen
Jo oli aikakin!
Huhhuh! :OOhhoh! Hetken jo epäilin silmiäni mutta näinhän se on!
Sanoin koska en ole narsisti.Katsokaahan, hän myönsi ettei ole täysijärkinen