Lukio SE SUOSTU WANHOJEN PARIKS!!!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
AAAAAAAA mun entinen ihastus (kyllä taian tykätä vielä nykysinkin) aka kaveri suostu wanhojen pariks :3!!!!!!

AAAA MIE OON SUPER INNOISSAANA SNWQNBDIWQQNDKJNAKLSNXJKNJLaFDSKKDKDKKDKKDCMKMDMK

sori xD

pientä backstooria:
>olin siis about puol vuotta sitten kysyny ekaa kertaa tätä kaveria wanhojen pariks, mutta sillon ei osannu vastata ja tuli melko äkkiä :D
>miun hyvä ystävä (joka on myös hänen hyvä ystävä) oli vähä väliä hältä kyselly, että mitenkäs niitten wanhojen kanssa ja plaplapla :D tää miun ystävä oli kertonu, että hän oikeesti miettii niitä tansseja.
>mie olin ihan kuset housussa, että mitäköhän saan vastaukseks. ja en oikeestaan tienny, mitä oisin tehny, jos ois sanonu ei - todennäkösesti en ois tanssinu, vaikka oishan se toki harmittanu.

NYT
>laitoin tänään kello 17 hälle viestii, että tosiaan jäi vähän epäselväks, että aikooko mitenkä tanssii ne wanhat ja suostuuko ees. olin siis parin kaverin kaa hengailemassa ja otettiin puheenaiheeks wanhat. siinäpä päätin sit spontaanisesti laittaa sen viestin, jota kaduin samantien :D ois kyllä kaduttanu, jos en ois pistäny viestii.
>hän vastas about tunti sitten! pahotteli myöhäsestä vastauksesta ja vastas, ".... Oon siis tanssimassa wanhat ja voidaan olla nissä pari," JES ;w;
>vastasin vaan "okei, jee x)" ja menin sit hehkuttaa siitä kavereille, vanhemmille ja tottakai myös tänne xD

oon vaan niin innoissaan :3 ja kun stressasin sitä aiemmin, kun en todellakaan ois halunnu mennä sinne kurssille paritta. tai että ois ollu semmonen epävarma fiilis, että kenen kaa mie nyt tanssin :D ja sitten jos muut ois kyselly, niin ois tosi kiva ollu vastata, että joo en mie oikeestaan tiiä.

ai että, kun oon ilonen :D vähänkö ihana kaverin kaa tanssii ;w;!!! AI ETTÄÄ!!! JK#DKJNEWsjfdkjndjkfdcjk

okei okei, yritän rauhottuu :D
 
Ylös Pohja