Se tunne kun löydät kaiken mikä on ollut vuosia hukassa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ihanaa löysin korun jonka olen saanut sukulaiseltani lapsena ja se on ollut yli 8 vuotta hukassa ja luulin etten koskaan löytäisi sitä ja että se olisi tyyliin imurissa ja mua harmitti kovasti.
Ihana fiilis jeeeeeee

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Löysin 8 sivua my littles ponny trivia kysymyksiä:D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Prinsessa lehtiä, leppislehtiä, jopa sen norjan kielisen Ole Brummin (nallepuh) jonka iskä toi mulle kun olin ehkä 5

Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
En tiedä onko mulla onnellisuuden raja matalalla mut aaaaaaah ihanaaaaaaa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Löysin koristekiviä, värityskirjoja ja jopa solmujen opettelu paketin

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Vanhoja piirrustuksia, itse tehtyjä sarjakuvia

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Löysin myös yhden niistä ponnareista joota tykkäsin eniten käyttää

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Tää on varmaan suurin aarre mitä oon löytänyt!
Melkein kaikki kadonneet lapsuuden asiat yhdessä laatikossa jonka olemassa olosta hyvinkin tiesin ja joka ei itsessään edes ollut hukassaD:
Ehkä tämä oli joku aikakapseli?
Kuulostaa vähän siltä. Veljilläni oli moinen myös, ja siellä oli kaikkea metkaa. 😍

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Löytyi myös yksi sellainen paperi tähti joita tehtiin kieputtamalla paperisuikaletta tietyllä tavalla ja ne sakarat "lytistettiin" ja se nousi sellaiseksi 3D tähdeksi

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Kuulostaa vähän siltä. Veljilläni oli moinen myös, ja siellä oli kaikkea metkaa. 😍
Oliko tarkoituksellinen vai tarkoitukseton?
Tietämättäni olen tuohon läjään vaan tunkenut kaiken varmaan jotta voin sitten löytää sen kaiken ja olla tosi iloinen!
Olimpa mä viisas silloin hukatessani nämä koska en todellakaan iloitsisi niistä vaan ne olisi ehkä menneet roskiin/kirpparille

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Oliko tarkoituksellinen vai tarkoitukseton?
Tietämättäni olen tuohon läjään vaan tunkenut kaiken varmaan jotta voin sitten löytää sen kaiken ja olla tosi iloinen!
Olimpa mä viisas silloin hukatessani nämä koska en todellakaan iloitsisi niistä vaan ne olisi ehkä menneet roskiin/kirpparille
Tarkoituksellinen. Oli hauskaa, koska siellä oli joku veljeni luokalla olleen tytön kirje, jossa oli jotain koululaisten mittapuulla äärimmäisen tärkeitä asioita (juoruja). 😁

Tuo ilosi on tarttuvaa! 😸

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
16174013903818673687653515406098.jpg
Hän voisi ehkä voida paremminkin mutta yllättävän hyvässä kunnossa siihen nähden että on ollut tuolla pohjalla varmaan 3lk asti

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ooh! 🤩 Ei hymy tähtösellä ainakaan ole hyytynyt, vaikka hän onkin oleillut vuosia unohdettuna!

Niin, ja hieno alustakin tähdellä! 😍
Eikö ole hieno! En muista olenko itse tuon tehnyt vai jonkun kaverin tekemä...etkö tosiaan ole itse tehnyt näitä paperi väkerryksiä?
Ja alusta on leegoille tehty "nurmikko", joka sekin löytyi kyseisestä laatikosta:D

Ylös Pohja