Tää on varmaan suurin aarre mitä oon löytänyt!Kuulostaa mahtavalta löydöltä! 😍
Kuulostaa vähän siltä. Veljilläni oli moinen myös, ja siellä oli kaikkea metkaa. 😍Tää on varmaan suurin aarre mitä oon löytänyt!
Melkein kaikki kadonneet lapsuuden asiat yhdessä laatikossa jonka olemassa olosta hyvinkin tiesin ja joka ei itsessään edes ollut hukassaD:
Ehkä tämä oli joku aikakapseli?
Kuva? 😍Löytyi myös yksi sellainen paperi tähti joita tehtiin kieputtamalla paperisuikaletta tietyllä tavalla ja ne sakarat "lytistettiin" ja se nousi sellaiseksi 3D tähdeksi
Oliko tarkoituksellinen vai tarkoitukseton?Kuulostaa vähän siltä. Veljilläni oli moinen myös, ja siellä oli kaikkea metkaa. 😍
Tarkoituksellinen. Oli hauskaa, koska siellä oli joku veljeni luokalla olleen tytön kirje, jossa oli jotain koululaisten mittapuulla äärimmäisen tärkeitä asioita (juoruja). 😁Oliko tarkoituksellinen vai tarkoitukseton?
Tietämättäni olen tuohon läjään vaan tunkenut kaiken varmaan jotta voin sitten löytää sen kaiken ja olla tosi iloinen!
Olimpa mä viisas silloin hukatessani nämä koska en todellakaan iloitsisi niistä vaan ne olisi ehkä menneet roskiin/kirpparille
Uu kuulostaa kivalle!Tarkoituksellinen. Oli hauskaa, koska siellä oli joku veljeni luokalla olleen tytön kirje, jossa oli jotain koululaisten mittapuulla äärimmäisen tärkeitä asioita (juoruja). 😁
Tuo ilosi on tarttuvaa! 😸
Ooh! 🤩 Ei hymy tähtösellä ainakaan ole hyytynyt, vaikka hän onkin oleillut vuosia unohdettuna!katso liitettä 997
Hän voisi ehkä voida paremminkin mutta yllättävän hyvässä kunnossa siihen nähden että on ollut tuolla pohjalla varmaan 3lk asti
Eikö ole hieno! En muista olenko itse tuon tehnyt vai jonkun kaverin tekemä...etkö tosiaan ole itse tehnyt näitä paperi väkerryksiä?Ooh! 🤩 Ei hymy tähtösellä ainakaan ole hyytynyt, vaikka hän onkin oleillut vuosia unohdettuna!
Niin, ja hieno alustakin tähdellä! 😍