Aihe vapaa Se tunne kun tajuaa että ex-säädön ääni on ihan samanlainen ku yhen ihastuksistani

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ei taas toi mainos mitä helvettiä ei se nyt koko ajan voi tulla. Nyt hei saatana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei mutta-

Mua häiritsee muutenki se ku tää juttu liittyy niin vahvasti viime kevääseen mut sit ku ei tää oikein koskaan oo loppunukaa. Tai tää on jotenki niin... Outoa et miten kauan tää psykoosi on kestänyt. Nyt on kuitenkin elokuu vaikka oikeestaan must tuntuu jatkuvasti siltä et henkisesti elän vieläkin jossain viime keväässä tai jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ALLU EI

come on
Nyt on kyllä niin vanha juttu että

Ei taas tätä

Ympyrä sulkeutuu taas jotenki

Ah en kestä

En oo vieläkään yli

Eiiiih

En oo koskaan yli

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihan oikeasti ei alluu :D

Tää on niin huvittavaa ku aloin tykätä siitä ööööö 2015 (hyvä vuosi.....) Ja nyt oikeesti siit on miljoona vuotta ja on niin outoa näin pitkän ajan jälkeen ja mä-

Apua ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ONKS PAKKO RAKASTAA SITÄ

ONKO

eih 2015 oli niin hullu vuosi siis jumalauta se kesä oikeesti. Ja se syksy. Ja muutenki olin äsken kävelyllä ja mietin ihan sikana vuotta 2015 koska tuli mieleen jotenki se syksy (just elokuu tai jotain) koska en tiiä oli jotenki outo tunnelma ja mul soi päässä tai oli jotenki mieles pari biisii mitä kuuntelin sillon ja aaaa en kestä

Ja nyt vaa kuuntelin sit allun elokuun ekaa kertaa ja sattumalta allustakin tulee mieleen vuosi 2015 huhhuh

Hyvä biisi kyllä tuo, vähän liiankin tunteita herättävä :Ddd must elo-syys-lokakuussa on aina jotenki semmonen ihan ihme fiilis, syksy on jotenki outoa aikaa. Tai en mä tiedä kai nyt on viel kesä mut sit kuitenki on jo sellane alkusyksyn fiilis. Voi hirveetä oikeesti, taas on jännät ajat edessä.

Ok mutta allun lisäks mua häiritsee viel joku mut en tiiä kyl

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Listailin tuossa joitakin lukioaikaisia julkkisihastuksiani ja on kyllä taas preferenssit kohdallaan kun kaksi niistä oli naisia ja 15 miehiä. Lmao. As it should be.

Siis kun katoin jonki tiktokin (bi tiktok koosteesta siis) missä se tyyppi just näytti et keist kaikist julkkiksist se oli tykänny lukios ja siin oli nii tasasesti miehiä ja naisia ja olin sillee lmaoooo ja halusin tsekata miten mulla menis ne ja kuten arvata saattoi niin naisia oli vähänlaisesti xDDDDDD toki oon silti bi enough ei se siitä mihinkään muutu mutta onpahan vaan huvittavaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toisaalta mietin edelleen pilvistä ja noorasta (ne kaks jotka listasin äsken) että olikse varmasti ihastusta vai jotain muuta. Ku välil vaa alan kyseenalaistaa (miehistäkin joskus) että mistä hitosta voin tietää onkse romantic attraction eli ihastusta vai onkse jotain.... Platonista fanitusta tai idk?

Emt luulen kyl et ne on ihastuksia kaikki, ainakin mä oon ajatellut ne kaikki ihastuksina joten 😐🙂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
LMAOOOOO what the fuck bitch

Mul on joku random bugi aivoissa siis ihan totta, en tiiä tunteeko kukaan muu koskaan näin mut mä oon basically aina tämmönen, et... En ees osaa selittää mut niiku mun on vaikee käsitellä mun rakkautta miehiin ja naisiin sillee samanaikasesti. Siis mun aivot ei jotenkin vaa käsitä sitä et ne on molemmat totta. Tai ehkä tiiän et ne on totta, mut mun on vaikee yleensäkin sanoo et oon bi, mut kirjaimellisesti oon vuorotellen silleen "oon gyno, oon andro, oon gyno, oon andro, oon gyno, oon andro" niiku actually mun aivot ei vaan ymmärrä sitä?? Esim nyt kun mietin Annaa niin mun aivot menee sellaseen tilaan etten mukamas tykkää miehistä ollenkaan :D ja sama toisinpäin. Ei tässä kai mitään pahaa ole, mutta on se nyt huvittavaa.

Katon jotain lesbian tiktoks ja oon sillee "lmao i'm lesbian/gynoromantic" sit oon heti silleen "...... Um no i'm not???" En vaan kirjaimellisesti osaa käsitellä molempia puolia samaan aikaan ne ei vaa pysty mitenkään co-exist

En tiiä mistä johtuu mutta naurattaahan se

Mut Anna on ihana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaaaaaaa miten ihmiset muka pääsee yli kenestäkään

Emmä pääse

En kenestäkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihanaaa...... :D ollaankohan me puhuttu tästä aikasemminki hmm tai sitten ei. Mutta on mukavaa että on kohtalotoveri XD vaikka kieltämättä tuntuu hassulta että joku muukin tykkää siit, ku oon jauhanu siitä vuodesta 2016 saakka demissä ja nyt tääl 🤔 mutta joo costi on ihana ❤️❤️😭

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Ihanaaa...... :D ollaankohan me puhuttu tästä aikasemminki hmm tai sitten ei. Mutta on mukavaa että on kohtalotoveri XD vaikka kieltämättä tuntuu hassulta että joku muukin tykkää siit, ku oon jauhanu siitä vuodesta 2016 saakka demissä ja nyt tääl 🤔 mutta joo costi on ihana ❤️❤️😭
Aiheesta ollaan puhuttu yleisesti, mut ei kai olla puhuttu Costista aiemmin. Se on yks mun ensimmäisistä ihastuksista, olin varmaan 7-vuotias kun ekan kerran tajusin et se on ihana :,)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aiheesta ollaan puhuttu yleisesti, mut ei kai olla puhuttu Costista aiemmin. Se on yks mun ensimmäisistä ihastuksista, olin varmaan 7-vuotias kun ekan kerran tajusin et se on ihana :,)
Jep :D oho aika nuorena, mä olin varmaan 18 sillon 😳 en hirveesti tienny siit mitää lapsena, olin varmasti nimen kuullu ja tällee, mut en ihmeemmin. Sit vasta ku näin sen siin Sami Hedbergin ohjelmas ni muistaakseni se oli just se kohta ku aloin sekoo siit D: ooksä muute jutellu sen kaa koskaa??

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Jep :D oho aika nuorena, mä olin varmaan 18 sillon 😳 en hirveesti tienny siit mitää lapsena, olin varmasti nimen kuullu ja tällee, mut en ihmeemmin. Sit vasta ku näin sen siin Sami Hedbergin ohjelmas ni muistaakseni se oli just se kohta ku aloin sekoo siit D: ooksä muute jutellu sen kaa koskaa??
Mun perhe on aina kuunnellu Popedaa nii siks tajusin niin nuorena xD. En oo jutellu, mutta ehkä viikonloppuna kun oon festareilla talkoissa. Ainaki toivon että pääsisin jutteleen

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
LMAOOOOO what the fuck bitch

Mul on joku random bugi aivoissa siis ihan totta, en tiiä tunteeko kukaan muu koskaan näin mut mä oon basically aina tämmönen, et... En ees osaa selittää mut niiku mun on vaikee käsitellä mun rakkautta miehiin ja naisiin sillee samanaikasesti. Siis mun aivot ei jotenkin vaa käsitä sitä et ne on molemmat totta. Tai ehkä tiiän et ne on totta, mut mun on vaikee yleensäkin sanoo et oon bi, mut kirjaimellisesti oon vuorotellen silleen "oon gyno, oon andro, oon gyno, oon andro, oon gyno, oon andro" niiku actually mun aivot ei vaan ymmärrä sitä?? Esim nyt kun mietin Annaa niin mun aivot menee sellaseen tilaan etten mukamas tykkää miehistä ollenkaan :D ja sama toisinpäin. Ei tässä kai mitään pahaa ole, mutta on se nyt huvittavaa.

Katon jotain lesbian tiktoks ja oon sillee "lmao i'm lesbian/gynoromantic" sit oon heti silleen "...... Um no i'm not???" En vaan kirjaimellisesti osaa käsitellä molempia puolia samaan aikaan ne ei vaa pysty mitenkään co-exist

En tiiä mistä johtuu mutta naurattaahan se

Mut Anna on ihana
Mikä on gynoromanttinen?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mun perhe on aina kuunnellu Popedaa nii siks tajusin niin nuorena xD. En oo jutellu, mutta ehkä viikonloppuna kun oon festareilla talkoissa. Ainaki toivon että pääsisin jutteleen
Aa xd ooh nice toivottavasti pääset 😍 mä oon jutellu sen kaa oikeestaan vaa about kerran, eikä siinäkään hirveesti mitään otettii vaa yhteiskuva ja tärisin niin saaaaatanasti ja sit se vaa silitti mun selkää 😭 vieläkin itkettää muistella sitä hetkee lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mikä on gynoromanttinen?
Noh, sille on ilmeisesti monia eri määritelmiä, mutta periaatteessa voidaan ajatella, että gynoromanttinen kuvaa romanttista vetovoimaa (eli ihastumista) naisiin (tai feminiinisyyteen). Ihan vaan siis sitä että tykkää naisista tai silleen mä sen ajattelen. Androromanttinen on sitten sitä että tykkää miehistä.

Ylös Pohja