Aihe vapaa Se tunne kun

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Näet random unta jossa oot tyyliin bindannu silleen miten ei saa bindata ja literally oot nukkunu sen kanssa (siis siinä unessa) ja heräät siit sillee pienes paniikis et mitä vittua?? En ees bindaa, en oo koskaan edes kokeillu joten fine, why tho. Mielenkiintosia unia. Mutta enemmän mua häiritsi siin unessa oleva vahva tunne siitä et oon some sort of agender jonka takia aloin taas miettiä sukupuoltani ja nyt tuntuu omituiselta, koska näit mun agender-tuntemuksia on jatkunut niin pitkään että en tiedä voiko tää olla pelkästään jotain yliajattelua vai tarkoittaako ne oikeesti jotain. Joten päädyin tulokseen että saatan sittenkin olla girlflux D--------: vaikkakin noita tuntemuksia et en olis nainen tulee semi harvoin mut kuitenkin. Ehkä mä sit oikeest oon girlflux D: toivottavasti tää identiteetti ei vaihu taas kohta. En jaksa sitä. Mut se on vähän sama kun bi-identiteetti, tuntuu oudolta identifioitua bissenä silloin kun on pelkkiä jätkäihastuksia vaikka tietää että en muutu bissestä heteroks siinä samalla. Sama tän sukupuolen kaa, jos mul on pitkään vaihe et oon vaa nainen niin tuntuu oudolta ajatella et oon koskaan ajatellukaan olevani sukupuoleton. Vaikka tietää et on kuitenkin kokenu sen kokemuksen useammankin kerran, mut sit kun taas tunnet ittes naiseks niin se on outoa ajatella jotenki. Onpa hankalaa tämmönen vaihtelevuus.

En kyllä ois uskonut fr et päädyn oikeest tähän et en oo cis enkä hetero. Mitä helvettiä tapahtuu. Kriisiä pukkaa taas.
 
Ylös Pohja