Seksuaalisuus & sukupuoli Sekasauna

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Tuli mieleen yhdestä naistenhuoneen keskustelusta että mitä mieltä olisitte jos kumppaninne menisi esim työkavereidensa kanssa saunaan ja siis ihan alasti?

Mä en itse hyväksyisi ja mieheltä kysyin asiaa niin hänkään ei hyväksyis, olkoon sitten niin että sauna ei ole seksuaalinen paikka mutta onhan se nyt silti vähän häiritsevää :D ja mun mielestä olis ihan okei kieltää toista menemästä sinne mut toisaalta sit on kans seki et tollaset jutut pitäs heti alussa tietää et mitä mieltä se toinen on ja oisko hän sellasta tyyppiä joka pystyis menee, itse en pystyis olemaan tälläisen henkilön kanssa yhdessä
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Mut kertokaa toki mitä mieltä te olette asiasta ja painotan nyt sitten vielä että vaikka en itse hyväksy niin siinä ei silti ole mitään väärää jos jotkut asian hyväksyvät, senhän jokainen pari itse määrittää suhteessa mikä on ok ja mikä ei. Asiallista keskustelua siis!
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Saa mennä jos haluaa. Otsikosta käsitin että meinataan nimenomaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, en edes tietäisi kumpi sukupuoli sit pitäisi kieltää ku kumppani on itse siltä väliltä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Saa mennä jos haluaa. Otsikosta käsitin että meinataan nimenomaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, en edes tietäisi kumpi sukupuoli sit pitäisi kieltää ku kumppani on itse siltä väliltä.
Parempi siis kieltää vaan kaikki. Kaikki kaverit ja tutut heti kieltoon ja ota puoliso vielä etätöihin niin pystyt valvomaan häntä oikein kunnolla.

Omakin mielipide on että saa mennä. varmaankin aika tilanne kohtainen homma kuitenkin että jos ovat kivalla kaveriporukalla menossa niin siitä vaan ja hän ei edes juuri pidä saunomisesta joten ei ehkä ole ekana sinne hinkumassa.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Parempi siis kieltää vaan kaikki. Kaikki kaverit ja tutut heti kieltoon ja ota puoliso vielä etätöihin niin pystyt valvomaan häntä oikein kunnolla.

Omakin mielipide on että saa mennä. varmaankin aika tilanne kohtainen homma kuitenkin että jos ovat kivalla kaveriporukalla menossa niin siitä vaan ja hän ei edes juuri pidä saunomisesta joten ei ehkä ole ekana sinne hinkumassa.
Pistän koiranhäkkiin valvontakameran kanssa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No jaa kyl mää ite pystysin mennä ja antasin kumppaninki (jos sellanen olis) mennä
Toki varmaan vaatisin saada tietää et keiden kanssa se on menossa :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En kieltäisi. Aivan turhaa. Menee jos huvittaa. En tosin varmaan itse pystyisi menemään, alkaa ahdistaa välillä saunassa muutenkin ja joskus jopa ihan yksinkin saunoessa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Mua aina jotenkin kiusaannuttaa olla edes itse saunassa muiden kanssa vaikka ei olis edes sekasauna, mutta ei mua haittaisi jos kumppani kävisi. Ihan oman mielensä mukaan.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Parempi siis kieltää vaan kaikki. Kaikki kaverit ja tutut heti kieltoon ja ota puoliso vielä etätöihin niin pystyt valvomaan häntä oikein kunnolla.

Omakin mielipide on että saa mennä. varmaankin aika tilanne kohtainen homma kuitenkin että jos ovat kivalla kaveriporukalla menossa niin siitä vaan ja hän ei edes juuri pidä saunomisesta joten ei ehkä ole ekana sinne hinkumassa.
No eikai nyt sentään kaikkee tarvii kieltää? Toi on vaan sellane juttu mistä välttämättä ei kauheen monet tykkää, meillä onneks hyvä et kumpikin on samaa mieltä että ei oo ok
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
No jaa kyl mää ite pystysin mennä ja antasin kumppaninki (jos sellanen olis) mennä
Toki varmaan vaatisin saada tietää et keiden kanssa se on menossa :D
Nii no jos itse hyväksyisin niin mäkin kyllä vaatisi et saisin ensin tavata näitä sen työkavereita et tietäisin vähän millasta sakkia, ei tosin heti kun ton homman tiedostaa et ne on menossa mut jos ois aikasemmin jotenki ollu joku tilaisuus missä olis voinu ne tavata nii se olis aika jees
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
En kieltäisi. Aivan turhaa. Menee jos huvittaa. En tosin varmaan itse pystyisi menemään, alkaa ahdistaa välillä saunassa muutenkin ja joskus jopa ihan yksinkin saunoessa.
Joo ihmisiä on erilaisia, toisia haittaa ja toisia ei, jokainen varmaa muutenki osaa aikalailla valita sellasen kumppanin jonka kanssa suht samanlainen ajatusmaailma niin ei tuu tollasia et toinen haluaa mennä mut toinen kieltää ja itseasiassa muakin ahdistaa mutta ei yksin mut esim just kaverin tai perheenjäsenen kanssa :/
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Meillä on kaveriporukassa ollut aina tapana saunoa mökeillä tms. sekasaunana, joten toki toivoisin kumppanini tämän hyväksyvän ja itsekin sen tietysti hänelle hyväksyisin (jos siis kumppani olisi)

Mullakin on tässä toki vielä tää sukupuoli asia, kun itse en oikein kuulu kumpaankaan lokeroon ja mahdollinen kumppani on todennäköisesti naisista kiinnostunut nainen (ainakin kaikki exät olleet), niin en oikein ees tiiä mikä siinä sitten olisi se "vaarallinen" sukupuoli:D
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Meillä on kaveriporukassa ollut aina tapana saunoa mökeillä tms. sekasaunana, joten toki toivoisin kumppanini tämän hyväksyvän ja itsekin sen tietysti hänelle hyväksyisin (jos siis kumppani olisi)

Mullakin on tässä toki vielä tää sukupuoli asia, kun itse en oikein kuulu kumpaankaan lokeroon ja mahdollinen kumppani on todennäköisesti naisista kiinnostunut nainen (ainakin kaikki exät olleet), niin en oikein ees tiiä mikä siinä sitten olisi se "vaarallinen" sukupuoli:D
Niin no tossa tapauksessa voi olla joo aika vaikee määritellä et kumpi sit on, siinä kohtaa luulis olevan sit ihan ok saunoa kummankin osapuolen kanssa ja sit toi et jos ei ite varsinaisesti kuulu kumpaankaan niin siinä kai vähän sama juttu. En tiiä aika vaikee ajatella sitä tolta kantilta kun ite oon nainen ja kumppani mies :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
siinähä menis, samapa tuo mulle ois. itse en oikee tykkää sekasaunoista mut jos hän tykkäis ni sen ku D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mie en tykkäis olla sekasaunassa, kun jotenkin vaan kiusaannuttaa koko ajatus. Mutta jos ois kumppani ja hän haluais niin siitä vaan, ei miulla oo mitään sitä vastaan.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Menköön mihin huvittaa, en nää miksi se olis ongelma.

Ollaan oltu yhdessäkin sekasaunassa. Joskus saunottiin kaveripariskunnan kaa yhdessä, kun ne oli viettämässä iltaa meillä eikä haluttu jakaantua kesken illan, ja ihan sama silleen kuitenkin.

Kerran oltiin saunassa silleen, että siellä oli mun lisäksi yksi toinen nainen, ja sit joku 20 miestä :D Naisten vuoro oli mennyt, ja halusin saunaan kuitenkin, ja kyn se toinen nainen oli siellä jo ns. saunaemäntänä, niin aattelin ettei ketään varmaan haittaa yksi lisää. Oli kyl vähän koomista :D
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Ei ole kumppania joten en voi satavarmaa vastausta antaa 'oikeasta suhtautumisestani', mutta tod. näk. olisin asian kanssa ihan ok. Suhteen alkumetreillä olisin varmaan vähän epävarmempi muutenkin luottamuksen suhteen, mutta sauna on vain sauna.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Mielenkiintoista miten erilaiset on ajatukset täällä kuin facessa :D mutta hienoa toki että on eri mielipiteitä
 
Ylös Pohja