Aihe vapaa Sen ainakin tiedän että rakastan h:tö

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mä en oikeesti jaksa sitä että tykkään siitä nyt neljättä vuotta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja tottakai, totta vitussa mä oon rakastunut molempiin j-miehiin mut niiku en ees tiedä kumpaan enemmän. Nyt viime aikoina oon varmaankin ajatellu tätä uudempaa j:tä enemmän mut.... Nii. En tiiä. Toisaalta.. niin. Toisaalta.

Mut toisaalta timppa kaihertaa mun sydäntä niin että tihrustan itkua oikeesti edelleen senki takii.

Mut silti j ja j. Oon niin syvällä tässä kuopassa lmao.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Pitäskö sanoo j jr. ja j sr. HELP WHAT. Lmao oon.... Niin....... Uupunut tähän.

Muistan ku puhuttiin yhen tutun kaa molemmista noista äijistä, pääsinpäs ainakin jollekin avautuu niist. Voi vittujen vittu.

Siis miks mä tykkään molemmista. Ymmärtäisin vielä jos toisesta mut että molemmist. Tää on jo sairasta.

Ja jos ne molemmat tykkää viel musta takas ni sitpä on jo draaman ainekset kasassa.

Tiedän että toinen j on ainakin tykännyt, koska se pyys mua ulos, mut en tiiä sen nykyisist tunteist. Ja toinen j, nii no, se vaikuttaa et se tykkäis musta mut ehkä, ehkä ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja jotenki mul on silti sellanen tunne et mä en IKINÄ lakkaa kaipaamasta timppaa. Niiku ikinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis mikä helvetin vaihe mul on elämäs menossa..ei jeesus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jaa mä jo luulin etten ajattele jarkkoa mut vittu mä rakastan sitäkin varmaan aina. Mitä helvettiä nyt. Siis mä oikeesti kelasin et ei se oo nii merkittävä ihastus mut bro. Mä-

Mä en vaan kestä :D

Ylös Pohja