Muu Siis ai jumalauta että Twitter on perseestä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,751
Reaktioarvo
2,893
Että ihmiset viittii tuolla väitellä ja väitellä ja väitellä, päivästä toiseen jauhaa paskaa tuolla :D en helvetissäkään jaksais. Mulla menis mielenterveys jos joutuisin joka päivä osallistumaan johonkin vitun nettiväittelyihin milloin mistäkin. Siis oksettaa tollanen oikeest :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Se on kyllä mielenkiintoinen paikka, ja ei todellakaan hyvällä tavalla.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Samaa mieltä :D jotenki aika sairas paikka tai sillee et mä en ymmärrä miten kukaan pysyy selväjärkisenä siellä
Luulen että ainoat ihmiset, jotka oikeasti siellä viihtyvät, ovat perusluonteeltaan sellaisia riidanhaastajia ja saavat jotain mielihyvää siitä jatkuvasta väittelystä.
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Mä rakastan Twitteriä.
Siellä on ihan perseestä olevia tyyppejä, mut siellä on myös ihan mahtavai ihmisiä, jotka on aina valmiita seisomaan heikomman puolella, sellasia jotka osoittaa tukensa ja välittää, sellasia joiden kans on tosi kiva käydä keskusteluja. Sellasia, jotka katsoo ympärilleen ja oikeesti näkeekin jotain.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Se on kyllä mielenkiintoinen paikka, ja ei todellakaan hyvällä tavalla.
Tämä, oikea rinkirunkkukerho ja maalittajien paratiisi. Muutenkin se omien pierujen hajustelu on siellä käsittämätöntä, saatat saada siellä blokkia joltakulta, jos et omaa täysin samaa blokkilistaa kuin se.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Tämä, oikea rinkirunkkukerho ja maalittajien paratiisi. Muutenkin se omien pierujen hajustelu on siellä käsittämätöntä, saatat saada siellä blokkia joltakulta, jos et omaa täysin samaa blokkilistaa kuin se.
Juuri näin, kerta kaikkiaan sairasta menoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,751
Reaktioarvo
2,893
Mä rakastan Twitteriä.
Siellä on ihan perseestä olevia tyyppejä, mut siellä on myös ihan mahtavai ihmisiä, jotka on aina valmiita seisomaan heikomman puolella, sellasia jotka osoittaa tukensa ja välittää, sellasia joiden kans on tosi kiva käydä keskusteluja. Sellasia, jotka katsoo ympärilleen ja oikeesti näkeekin jotain.
Uskoisko tuota..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,751
Reaktioarvo
2,893
Tämä, oikea rinkirunkkukerho ja maalittajien paratiisi. Muutenkin se omien pierujen hajustelu on siellä käsittämätöntä, saatat saada siellä blokkia joltakulta, jos et omaa täysin samaa blokkilistaa kuin se.
Nojoo, maalittajien paratiisi nimenomaan. Siis oikeasti joka kerta kun eksyn sinne hetkeksikään niin alan ahdistumaan :D eikä ihme.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Twitterissä on ollut jo hyvän aikaa aika lahoja juttuja...toisaalta kun kirjainmäärä on rajallinen niin ehkä se.
 
Ylös Pohja