Seksuaalisuus & sukupuoli Siis kertokaa oikeest mulle ny syitä et miks joku olis suuntautunut pelkästään miehiin ja naisiin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Unpopular opinion: sellasta ihmistä ei olekaan joka jotenkin ns. Syrjisi muunsukupuolisia seksuaalisen suuntautumisensa suhteen. On mahdollista olla seurustelematta muunsukupuolisen kanssa esim vaikka sen takia että ei halua diilata toisen dysforian kanssa tai mitä syitä sille nyt voikaan olla, mutta en henkilökohtaisesti usko että kukaan on sellainen, ettei voisi tuntea noin niiku muuten muunsukupuolista kohtaan esim. Ihastusta. Lmao. Tolla logiikalla siis jokaikinen ihminen maailmassa on biseksuaali koska: naisista tykkäävät tykkää naisista ja muunsukupuolisista afab henkilöistä jne. Niin tavallaa tän ihmisten random logiikan mukaan kaikki on biseksuaaleja koska eiköhän jokainen voi muunsukupuolisesta tykätä. I'm sorry, mut esim lesbolle afab muunsukupuoliset tuskin on mikään sellanen et "en vois ihastua tohon siks ku se ei tunne olevansa nainen vaik se onkin keholtaan nainen".

Oikeesti oon väsyny siihen et ihmiset leikkii vitun tyhmää ja sanoo et "sä voit olla bi jos sä tykkäät mistä tahansa kahesta sukupuolesta, vaikka non-binaryist ja naisist" ok then no käyhän se mulle mut silloin kukaan ihminen maailmassa ei olis hetero tai homo. Change my mind.

Mut ihmiset ei ilmeisesti tuu koskaan tajuu tätä.

Toinen asia mikä vituttaa: ihmiset jotka sanoo et "sä oot pan jos sä tykkäät ihmisestä sukupuolesta riippumatta" um bitch ok watch me still being bi tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Itsemäärittelyasiahan tuo on. Jos koet olevasi bi, olet bi, jos koet olevasi homo, olet homo, jos koen olevasi hetero, olet hetero eikä muilla ole siihen oikein sanomista.
Kyllä kyllä nimenomaan. Eihän kukaan voi sanoo kellekään toiselle mitä se on. Siks mua ärsyttääki ku kakarat youtubes on sillee "sä oot pan et sä voi olla bi" blahblahblah. Mut siis en vaan ymmärrä miten ihmiset selittää sitä että ne tykkää pelkästään naisista ja miehistä. Siis ku jotkut sanoo ettei ne tykkää non-binaryist. Ja oon vaa sillee um dude i don't think that's how that works even? Mutjoo siis. Ihsm.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Jep itekin oisin kai teoriassa pan, mutta oon vaan tottunut ajattelemaan bi ja se tuntuu kivemmalta ja helpommin ymmärrettävältä myös niille, jotka ei lqbt asioihin oo perehtynyt niin selkeempää vaan sanoa bi. Kai tää on vaan itsemäärittelykysymys. Haluisin kyllä ihan oikeasti tietää, moniko bi tosissaan jättäisi seurustelematta muunsukupuolisen tms. kanssa :D sen periaatteessa ymmärrän, että vaikkapa hetero tai homo joka tykkää miehistä ei voisi olla esim. muunsukupuolisen kanssa jolla on naisen keho tai on muuten tosi feminiinen, mutta bi-ihmiset nyt lähtökohtasesti pitää molemmista sukupuolista niin mitä eroa siinä sitten on, onko se muunsukupuolinen vai ei tai sitten tässä on vaan jotain mitä en itse ymmärrä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Jep itekin oisin kai teoriassa pan, mutta oon vaan tottunut ajattelemaan bi ja se tuntuu kivemmalta ja helpommin ymmärrettävältä myös niille, jotka ei lqbt asioihin oo perehtynyt niin selkeempää vaan sanoa bi. Kai tää on vaan itsemäärittelykysymys. Haluisin kyllä ihan oikeasti tietää, moniko bi tosissaan jättäisi seurustelematta muunsukupuolisen tms. kanssa :D sen periaatteessa ymmärrän, että vaikkapa hetero tai homo joka tykkää miehistä ei voisi olla esim. muunsukupuolisen kanssa jolla on naisen keho tai on muuten tosi feminiinen, mutta bi-ihmiset nyt lähtökohtasesti pitää molemmista sukupuolista niin mitä eroa siinä sitten on, onko se muunsukupuolinen vai ei tai sitten tässä on vaan jotain mitä en itse ymmärrä :D
No tää :D siis mä ymmärrän sen esim sitä kautta jos ei osaa jotenki diilata esim puolison dysforian kanssa tai jotain mut on seki ehk vähän outoo itelle ajatella ainaki. Ja ennen kaikkea tuskin se kuitenkaan estää sitä ihmistä olemasta attracted siihen.
 
Ylös Pohja