Pakko mennä kertomaan tästä ylilaudalle…Jos olisit, tapahtuisi suvusta erottaminen.
Pakko mennä kertomaan tästä ylilaudalle…Jos olisit, tapahtuisi suvusta erottaminen.
Menikö nyt tunteisiin?toivottavasti en oo sulle sukua lentäisit pihalle nopeesti
Vaaditaan paljon tämän siirtämiseen.toivottavasti en oo sulle sukua lentäisit pihalle nopeesti
ei mennyMenikö nyt tunteisiin?
Muista RENGÖRINGPakko mennä kertomaan tästä ylilaudalle…
paljon hyvääVaaditaan paljon tämän siirtämiseen.
Mutta oikeasti, oletko koskaan miettinyt mitä hyvää sinä tuot yhteisölle? Paitsi kuolaa, eikä silläkään voi pestä lattioita?
Taidanpa suoraan mennä haukkumaan kaikki pystyyn, nyt jänskättää!Muista RENGÖRING
Oletko varma? Haluatko lukita vastauksesi? Voit vielä vaihtaa sen, ai et halua vai?ei menny
olen varmaOletko varma? Haluatko lukita vastauksesi? Voit vielä vaihtaa sen, ai et halua vai?
Saanko kopioida tulevaan työhakemukseeni? Kyllä, ajattelin mennä töihin! Huhhuh… ei ole ylilauta niin kovasti sabotoinut jonneuttani!paljon hyvää
Kerro.paljon hyvää
o _ O olen pelkkänä korvana, vielä voi muuttaa!olen varma
En mä tuostakaan mitenkää hirveästi välittänyt, kunhan tein keskustelun.Jos ei niin mitä pitäisi tehdä? Kaiken vaivattomin ja järkevin keino on muuttaa suhtautumista, sillä riisut kommentilta arvon ja vaikutusvallan täysin, jos et välitä.
miksi kertoisin sulleKerro. Kerro yksikin hyvä asia, mitä tuollainen järkijättö tekee hyväksi yhteisölleen.
Koska meitä nyymejä kiinnostaa! Nääs kerkeämme välillä vihapuheen väliltäkin hoitamaan näitä muita hommia.miksi kertoisin sulle
Kautta Himmlerin!Koska meitä nyymejä kiinnostaa! Nääs kerkeämme välillä vihapuheen väliltäkin hoitamaan näitä muita hommia.
on mutta en kerro sulleEli sinusta ei ole mihinkään. Halveksuttava, täysin halveksuttava..
Ei tässä mikään kiire myöhemminkin kerkeää, tämä keskustelu tulee olemaan hyvin mielenkiintoinen…Ei vittu en jaksa lukee kaikkia kommentteja ees xd
Painu sitten helvettiin täältä. Meillä ENTISAIKAAN vammaiset heitettiin Venäjälle.on mutta en kerro sulle
Ohhoh, nyt manataan jo himmlerillä! Pakko valmistautua…Kautta Himmlerin!
Mikäpä muukaan olisi välittämistä?En mä tuostakaan mitenkää hirveästi välittänyt, kunhan tein keskustelun.
en painu sulla on joku ongelmaPainu sitten helvettiin täältä. Meillä ENTISAIKAAN vammaiset heitettiin Venäjälle.
Viisaita sanoja..Mikäpä muukaan olisi välittämistä?
Saanko minäkin diagnoosin? Olisi aikamoinen tarve jo!en painu sulla on joku ongelma
Uskon eugeniikkaan, koska olenhan natsi.en painu sulla on joku ongelma
natsit hirteenUskon eugeniikkaan, koska olenhan natsi.
olet terveSaanko minäkin diagnoosin? Olisi aikamoinen tarve jo!
Olen viisas...Viisaita sanoja..
Onko tämä nyt sitten sitä vihapuhetta???natsit hirteen