qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Hei nyt vittu :D ei mun pitäs kyl olla hetero mut silti edelleen mietin jotain et onks tää vaan jotain .... Jotain muuta ku oikeesti ihastumista. U know. Mitä vittua :D tai siis vittu, jotain, en tiiä. Ja mul on literally ollu kymmeniä ja taas kymmeniä naisihastuksia mutta mietin edelleen et oliks ne ihastuksia vai jotain muuta. Siis niistäkin, joita oon miettinyt vuosia ja halunnu harrastaa seksiä niiden kanssa :D juu. Just näin. Nyt kun koen taas pitkästä aikaa jotain ihastuksen tunteita naista kohtaan niin mietin taas että "ei tää varmaan ole mitään muuta kuin jtn perus ihailua" voi jumankauta :D mitä nyt taas. I give up ihme vainoharhasuutta aina siitä että kuvittelen kaiken vaikka oon jo vuosia tiennyt olevani bi ja siis kirjaimellisesti oon ollu rakastunuki naisiin. Ei helvetti.
Kai se sit vaa heteronormin takia tuntuu niin mahottomalta et olis oikeesti ihastunu naiseen samalla tavalla ku mieheen.
Ei hitto huutistq siis literally oon jostain muijast sillee "ooof shes so hot" ja heti perään mietin että "mut probably mä vaan silleen heterosti sitä ajattelen"
HUOH
Kai se sit vaa heteronormin takia tuntuu niin mahottomalta et olis oikeesti ihastunu naiseen samalla tavalla ku mieheen.
Ei hitto huutistq siis literally oon jostain muijast sillee "ooof shes so hot" ja heti perään mietin että "mut probably mä vaan silleen heterosti sitä ajattelen"
HUOH