Siis pitääkö kumppanille kertoa kaikki turhimmatkin ajatukset ja jokainen yksityiskohta menneisyydestään?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Onpas typerä otsikko…
Mutta siis mä oon tehny otsikkoakin typerämpiä juttuja menneisyydessä etten välttämättä pystyis kertoo niistä kumppanilleni. Enkä myöskään kaikkia ajatuksiani kehtaa kertoa kellekään, joten olisi suuri ihme, jos löytyis joku semmonen kumppani, jolle uskaltaa niistä kertoa. Mistään laittomuuksista ei oo kyse, vaan semmosista ”noloista” asioista ja omasta typerästä käytöksestä.

Tuntuu ihan typerältä salailulta jos en kertois ja mielessäni on vaan kauhuskenaario siitä, että jos ”tuhmuuteni” paljastuvat kumppanilleni, niin sen myötä se sitten lähteekin ovet paukkuen ulos. Onkohan tää iso red flag piirre mussa?

Toivottavasti joku sai ajatuksista kiinni…

Enkä siis seurustele tällä hetkellä, elättelen vaan toiveita että joskus seurustelen.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Ei ole pakko. Monilla on nykyään ihan kummallinen käsitys siitä että luottamus tarkottaa ettei saa olla omia asioita, mitään ei saa tehdä yksin eikä välttämättä saa edes nähdä muita ihmisiä ilman kumppania. Se ei oo luottamusta vaan päinvastoin luottamuksen puutetta jos ei voi antaa toiselle mitään yksityisyyttä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Ei oo pakko mutta kyllä sitä pitkässä suhteessa varsinkin tulee pikkuhiljaa kertoneeksi vaan enemmän ja enemmän ihan vain senkin takia että puheenaiheet alkaa jo loppua vähän kesken :D

Mä oon omani kanssa ollut siis nyt 5 vuotta ja mitä enemmän toisesta itselleni kerron niin sitä varmempi musta on myös tullut siitä että se ei mua jätä. Mulla kesti itse asiassa tosi pitkään alkaa luottaa tarpeeks toiseen jotta uskalsin olla haavoittuvainen ja meistä on tullut paljon läheisemmät kun myös ne "huonot puolensa" on uskaltanut näyttää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,260
Reaktioarvo
2,893
Tuskin tarvitsee

But then again: en todellakaan esitä tietäväni yhtään mitään liittyen seurusteluun. Mutta oletan että tuskin tarvitsee
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Ei tarvitse.
Toki niitö tulee sitten kerrottua välillä jos tulee puheeksi ja on turvallinen olo.
Mun liebe on kertonut sen menneisyydestä paljon mutta ne on ollu semmosia mitä se on halunnu että mä tiedän. Oli kuulemma joskus luvannut itselleen että mä oon se ihminen sen elämässä jolle se ei valehtele.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Mutta ei sekään tarkoita että se olisi kaikkea kertonut tai että sen pitäisi.
Oon sanonut sille kuuntelevan ihan niinpaljon ku se vaan haluaa itsestään kertoa ja että mitään ei ole pakko.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Ei ole red flag piirre! Mutta kokemuksesta voin sanoa että kun löytyy oikea ihminen niin on valmis kertomaan kaikkia noloja ja hävettäviäkin juttuja ja tietää että toinen ei silti lähde pois D: enkä usko että olisit tosiaan tehnyt mitään niin kamalaa että toinen lähtisi ovet paukkuen pois
(tosin yksi mikä tapahtui meidän yhdessäolon aikana töissä hävettää vieläkin niin paljon enkä pysty koskaan kertomaan sitä kenellekään XDDXD)
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Ei tarvi. Kaikilla meillä on noloja juttuja mitkä halutaan vaan unohtaa. Ihan luonnollista.
 
Ylös Pohja