Aihe vapaa Siis tää ei oo kyl sattumaa että yöllä tulee aina paska olo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Meen ihan pian nukkumaan juuri siksi että ei menis ahistus yli jne., Mutta teinpä taas kerran huomion että yöllä vaan ahdistuu jotenki enemmän ku päiväl. Itsetuntokriisit aina ihan huipussaan vaikka juuri aikaisemmin päivällä olin itsevarma kuin mikä. Tai ei nytkään kovin paha kriisi oo, mutta siis vähän kuitenkin tuntuu että rupee ahistamaan.. outoa. Yö on kyllä salakavalaa aikaa. Mutta joo nyt vielä jotain pientä syötävää ja äkkiä unten maille
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mulla muuttui vointi paremmaksi heti kun aloin mennä nukkumaan joka ilta ennen yhtätoista. ei oo enää itsetuhoisuutta, en itke niin paljon eikä nukahtamisessakaan kestä yliajattelun takia niin kauaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
mulla muuttui vointi paremmaksi heti kun aloin mennä nukkumaan joka ilta ennen yhtätoista. ei oo enää itsetuhoisuutta, en itke niin paljon eikä nukahtamisessakaan kestä yliajattelun takia niin kauaa.
Uskon. Mullakin oli hetki sitten silleen että menin ihan ajoissa nukkumaan, mutta sitten taas se vähän venähti. No, viime yönä meni sentään VAIN viiteen asti, ei onneksi sen pidempään. Mutta joo, ei se tosiaan ole ihme että on vähän toimintakyvytön olo kun nukkuu vähän miten sattuu. Mulla se menee aina sillee et ku se on vähän aikaa ollu kondikses se rytmi niin sit yhtäkkiä se venähtää, niiku about yhen yön takia ja sit en enää osaa mennä normaaliin aikaa nukkumaa :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mulla on tää sama juttu.
Kai se ahistuksen tulo yöllä johtuu siitä ku sit ei oo ihimisiä ympärillä etkä joudu esittää mitään etkä sanoo et joo oon ok.
Et lopulta se päivän aikana sisälle kertyny ahistus ynnä muu paska olo purkautuu vaa sillon illalla ja yöllä ku kukaan ei nää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Mulla on tää sama juttu.
Kai se ahistuksen tulo yöllä johtuu siitä ku sit ei oo ihimisiä ympärillä etkä joudu esittää mitään etkä sanoo et joo oon ok.
Et lopulta se päivän aikana sisälle kertyny ahistus ynnä muu paska olo purkautuu vaa sillon illalla ja yöllä ku kukaan ei nää
Mä en kyl esitä ainakaa mun vanhemmille vaa sanon kyl iha avoimesti yleensä jos mua ahistaa. Tai en ain, mut monesti joo ku ei oo mitään syytä salata ku ne tietää kyl jo valmiiks ja pitkältä ajalta et mua ahistaa kaikki :D mut siis silleen voi kyl olla se ku on yksin ja jos on yksinäinen olo ja ei välttämättä oo mitään tärkeetä tekemistä mihin keskittyä. Ei kyl päivälläkää välttämättä oo mut nii. Ja sit uskon et pimeys myös voi vaikuttaa siihe
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mä en kyl esitä ainakaa mun vanhemmille vaa sanon kyl iha avoimesti yleensä jos mua ahistaa. Tai en ain, mut monesti joo ku ei oo mitään syytä salata ku ne tietää kyl jo valmiiks ja pitkältä ajalta et mua ahistaa kaikki :D mut siis silleen voi kyl olla se ku on yksin ja jos on yksinäinen olo ja ei välttämättä oo mitään tärkeetä tekemistä mihin keskittyä. Ei kyl päivälläkää välttämättä oo mut nii. Ja sit uskon et pimeys myös voi vaikuttaa siihe
Okei, hyvä et kuitenki osaat vanhemmilles sanua et ahistaa. Ite en pysty, en vaan pysty sanomaan kellekkää.
Mutta joo yksinäisyys pahentaa kyllä aika palijon sitä ahistusta D:
Ite pidän pimeydestä, se rauhottaa mua mut toisaalta se voi kyllä hyvin monelle muulle olla yks syy yölliseen ahistukseen, se on totta. Taidan ite olla vaa joku poikkeusyksilö :')
Vaikka kyllä munki on joskus ollu pakko nukkuu valotki päällä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Okei, hyvä et kuitenki osaat vanhemmilles sanua et ahistaa. Ite en pysty, en vaan pysty sanomaan kellekkää.
Mutta joo yksinäisyys pahentaa kyllä aika palijon sitä ahistusta D:
Ite pidän pimeydestä, se rauhottaa mua mut toisaalta se voi kyllä hyvin monelle muulle olla yks syy yölliseen ahistukseen, se on totta. Taidan ite olla vaa joku poikkeusyksilö :')
Vaikka kyllä munki on joskus ollu pakko nukkuu valotki päällä
Mä tavallaan kans pidän pimeydestä mut jotenkin siin on silti sellanen hassu tunnelma tai ehkä se on just se ku päivänvalossa tuntuu että ajatus on kirkkaampi ja saattaa tehä kaikkee ja ihmisiä on liikkeellä ja tälleen. Sit taas pimeällä esim ku kävin eilen illalla kävelemässä ulkona ni ei ollu kyllä ihmisiä liikkeellä melkeen ollenkaan. Niin ehkä se on sit se sellanen autio fiilis. Mut esim tässä kohtaa voi sit auttaa vaik joku telkkarin kattelu koska se tuo sitä hälyä tavallaan siihen xd
 
Ylös Pohja