Elokuvat & Sarjat Siis tajusin että teletapit on ihan sairas lastenohjelma

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hei linkatkaa pelottavia kohtauksia teletapeista, jaetaan yhdessä traumat.

Siis tossa ohjelmassa on mun mielestä niin paljon pelottavia ja outoja asioita. Lapsena katoin teletappeja, koska samalla rakastin sitä mutta samalla vihasin kun jotkut kohdat tuntui ihan karmeilta ja joskus ihan pikkusena saatoin alkaa jopa itkemään jonkun teletappien kohtauksen takia. Siis tässä on yksi inhokkikohtani teletapeista:
Kelatkaa kohtaan 19:52, jos se ei valmiina anna sitä suoraan linkistä: Siis hyi hitto mä pelkäsin ja inhosin tota talo kohtaa, tuon ukkelin ääntä ja mä suorastaan pelkäsin tota ukkelia. Se kun se juoksee tuolla talossa ja laittaa valot joka huoneessa päälle ja sitten kiinni. Sit kun sen varjon takaa paljastuu se ukkeli, HYI HELVETTI! Ja sit ne ilmeet ja sit tuo huuto tossa lopussa. Jumalauta että tuntuu vastenmieliseltä katsoa tuota nytkin. Totaaliset TRAUMAT.

Tappivanukaskin ja se tappivanukas kone näytti niin ällöltä ja hirveeltä, että tuntui ihan hirveen vastenmieliseltä katsoa niitä kohtia missä joku teletappi söi tappivanukasta. En pistäis omaan suuhuni sellaista mönjää.

Nuu nuuta, sitä imuria pelkäsin ihan sikana, siis joskus se oli ihan hirveen pelottava, että peitin silmäni ja korvani.
Jatkan kun löydän lisää karmeita ja jos löydän jotain hyvääkin.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
itse tykkäsin lapsena kans teletapeista ja katselin niitä ihan innoissani. yks silloin pelottava kohta mulle on jäänyt hämärästi mieleen, sellanen jossa se koko niitty täyttyy vedellä ja sieltä jostain kaukaisuudesta tulee kolme laivaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
itse tykkäsin lapsena kans teletapeista ja katselin niitä ihan innoissani. yks silloin pelottava kohta mulle on jäänyt hämärästi mieleen, sellanen jossa se koko niitty täyttyy vedellä ja sieltä jostain kaukaisuudesta tulee kolme laivaa.
Ooh, tuon laivakohdan muistan kans. Se herätti mussa ristiriitaisia tunteita. Rakastin sitä, kun sille niitylle tuli vettä, se oli mun mielestä kaunista. Täytyy etsiä tuo laivakohta jostain ja katsoa se muistin virkistämiseksi.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Ooh, tuon laivakohdan muistan kans. Se herätti mussa ristiriitaisia tunteita. Rakastin sitä, kun sille niitylle tuli vettä, se oli mun mielestä kaunista. Täytyy etsiä tuo laivakohta jostain ja katsoa se muistin virkistämiseksi.

tämä se oli!
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
tässä ehkä eniten pienenä hämmensi se, että mistä se vesi yhtäkkiä tuli ja jotenkin kai pelotti ne lähestyvät laivat. muutenkin nykyäänkin ihmetyttää koko kohtauksen pointti, koska laivathan vain kääntyvät pois kun ovat tulleet lähelle. ja sitten kun se vesi katoaa ja kuuluu sellanen viemärin ääni - sitä pelkäsin myös.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tässä yks lempparikohta teletapeista. Muistan kun olin aivan lumoutunut tuosta puusta. Mua vähän hämmensi se kun nuo linnun pyrstöt heilu niin omituisesti, mutta se oli sivuseikka vaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
tässä ehkä eniten pienenä hämmensi se, että mistä se vesi yhtäkkiä tuli ja jotenkin kai pelotti ne lähestyvät laivat. muutenkin nykyäänkin ihmetyttää koko kohtauksen pointti, koska laivathan vain kääntyvät pois kun ovat tulleet lähelle. ja sitten kun se vesi katoaa ja kuuluu sellanen viemärin ääni - sitä pelkäsin myös.
Kiitos linkistä <3
Joo tuo on kyllä aika hämmentävää kun yhtäkkiä tulee vettä vaan sinne niitylle. Jotenkin lapsena rakastin sitä sen epätavallisuuden vuoksi, jotenkin ruokki mun rikasta mielikuvitusmaailmaa. Samalla olin kuitenki vähän hämilläni kun lapsena näin kun sitä vesi vaan ilmesty jostain maasta. Teletapit on siinä mielessä hyvä, kun se herättää erilaisia tunteita.
Nuo laivat oli aika pelottavia, kun niin valtavat asiat lähestyy vain katsojaa kohti D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
oonko ainoo, joka ei koskaan kattonu teletappeja? D: muistan vaan sen, että miun serkut katto sitä monesti innoissaan, kun kävin heidän luona. en ainakaan muista tykänneeni siitä ohjelmasta, mutta ei se oikein pelkoakaan herättäny. lähinnä koin jonkinlaista hämmennystä ja pidin sitä outona D:
En usko että oot ainoo. Mun serkku ainakin vihas teletappeja.
Ihan ymmärrettävää jos hämmentyy kyseisestä ohjelmasta, koska onhan siinä ohjelmassa tosi hämmentäviä elementtejä ja se maailma siinä todella todellisuudesta poikkeava.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
ai niin, muistin kans yhden pelottavan kohdan, joka pelotti silloin lapsena. siis kun ainakin jakson lopusta sieltä maasta nousi hitaasti joku teleskooppi joka käski teletapit nukkumaan. se oli muistaakseni silloin vielä pelottavampi kohta kuin laivat, kun sellainen pelottavan näköinen putki vaan tuli sieltä maasta, ja sen äänikin oli niin pelottava. :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En usko että oot ainoo. Mun serkku ainakin vihas teletappeja.
Ihan ymmärrettävää jos hämmentyy kyseisestä ohjelmasta, koska onhan siinä ohjelmassa tosi hämmentäviä elementtejä ja se maailma siinä todella todellisuudesta poikkeava.
jep, luulisin että meitä on enemmänkin D: ja totta, jotenkin ihmettelen että miten tuollanen lastenohjelma on keksitty tai miten tommosta on edes annettu näyttää. toki onhan jotkut lapset siitä pitänykin kovasti, mutta uskon että se on hämmentäny aika monen lapsen mieltä ja joitain myös pelottanu.

hyh, tulipa muuten mieleen yks kauhee ohjelma D: luin joskus että 2000-luvun alussa (olikohan 2000-2002?) telkkarista tuli sellanen lastenohjelma ku morso, ja moni lapsi pelkäs ja / tai vihas sitä tosi paljon. kävin kattoo muutaman jakson yle areenasta ja ei voi muuta sanoo, ku että äärimmäisen outo ohjelma ja tulee suorastaan huono olo siitä. varmasti oisin pelänny sitä lapsena, mutta onneks synnyin 2005, joten en vahingossakaan ois voinu nähdä sitä telkkarista. miun mielestä on aivan käsittämätöntä, että tommonen ohjelma on keksitty ja sitä on näytetty D:: ihan hirvee
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
ai niin, muistin kans yhden pelottavan kohdan, joka pelotti silloin lapsena. siis kun ainakin jakson lopusta sieltä maasta nousi hitaasti joku teleskooppi joka käski teletapit nukkumaan. se oli muistaakseni silloin vielä pelottavampi kohta kuin laivat, kun sellainen pelottavan näköinen putki vaan tuli sieltä maasta, ja sen äänikin oli niin pelottava. :D
Hyi. Ne teleskooppikohdat oli hirveen pelottavia aina muutenkin. Kun se teleskooppi oli noussu sieltä niin aina kuulu sellainen pelottava ”klonk” ääni.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mua pelotti teletapeissa ne maasta työntyvät putket ja se karhu vs leijona kohtaus.
Teletapit on melkein niinku kauhuelokuva sarja. Muistaakseni en nähnyt tuota kohtausta lapsuudessani. Onneks. Säästyin traumoilta.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Hei linkatkaa pelottavia kohtauksia teletapeista, jaetaan yhdessä traumat.

Siis tossa ohjelmassa on mun mielestä niin paljon pelottavia ja outoja asioita. Lapsena katoin teletappeja, koska samalla rakastin sitä mutta samalla vihasin kun jotkut kohdat tuntui ihan karmeilta ja joskus ihan pikkusena saatoin alkaa jopa itkemään jonkun teletappien kohtauksen takia. Siis tässä on yksi inhokkikohtani teletapeista:
Kelatkaa kohtaan 19:52, jos se ei valmiina anna sitä suoraan linkistä: Siis hyi hitto mä pelkäsin ja inhosin tota talo kohtaa, tuon ukkelin ääntä ja mä suorastaan pelkäsin tota ukkelia. Se kun se juoksee tuolla talossa ja laittaa valot joka huoneessa päälle ja sitten kiinni. Sit kun sen varjon takaa paljastuu se ukkeli, HYI HELVETTI! Ja sit ne ilmeet ja sit tuo huuto tossa lopussa. Jumalauta että tuntuu vastenmieliseltä katsoa tuota nytkin. Totaaliset TRAUMAT.

Tappivanukaskin ja se tappivanukas kone näytti niin ällöltä ja hirveeltä, että tuntui ihan hirveen vastenmieliseltä katsoa niitä kohtia missä joku teletappi söi tappivanukasta. En pistäis omaan suuhuni sellaista mönjää.

Nuu nuuta, sitä imuria pelkäsin ihan sikana, siis joskus se oli ihan hirveen pelottava, että peitin silmäni ja korvani.
Jatkan kun löydän lisää karmeita ja jos löydän jotain hyvääkin.
Vihasin teletappeja. Silti nuu nuu eli se imuri oli mun lemppari ja tietty halusin aina maistaa tappivanukasta. Ei oo kyllä ollu yhtään ikävä Teletappeja toisin ku monia muita lastenohjelmia :D
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Vihasin teletappeja. Silti nuu nuu eli se imuri oli mun lemppari ja tietty halusin aina maistaa tappivanukasta. Ei oo kyllä ollu yhtään ikävä Teletappeja toisin ku monia muita lastenohjelmia :D
Muutenki ei tätä ohjelmaa oo voitu käsikirjoittaa ihan selvinpäin. Pakko olla jotain psykedeelejä tai muita huumausaineita vedetty, että tuollaista tavaraa saa keksittyä lapsille!
 
Ylös Pohja