Teknologia Snapchat

Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
jos olen painanut siitä rastista ehdotuksissa et se ihminen poistuu mun ehdotuksista ni saako niitä enää takaisin ehdotuksiin tai näkeeks ne mut niitten ehdotuksissa?

Ja ne ketkä oon poistanu kavereistani ja on jonkun syyn takia menneet sinne minut lisänneistä ohittamani niin saaks ne viel lisättyy mut tai voiks ne laittaa kaveripyyntöä mulle enää?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
noista ehdotuksista en tiedä mitään D:

eli ööh jos oikein ymmärsin ni jos poistat jonku ja ne on viel sen jälkeen siel "minut lisänneet"-jutussa ni ne on ns laittanu sen kaveripyynnön sulle jo, tai niinku et sä oot viel niiden kavereissa ni siks se näkyy siellä sillon. toki ne voi poistaa sut ja lisää uudestaan.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
noista ehdotuksista en tiedä mitään D:

eli ööh jos oikein ymmärsin ni jos poistat jonku ja ne on viel sen jälkeen siel "minut lisänneet"-jutussa ni ne on ns laittanu sen kaveripyynnön sulle jo, tai niinku et sä oot viel niiden kavereissa ni siks se näkyy siellä sillon. toki ne voi poistaa sut ja lisää uudestaan.
Mut siis ne on siel heti kun oon poistanu ne sen jälkee ku ne on poistanu mut..?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mut siis ne on siel heti kun oon poistanu ne sen jälkee ku ne on poistanu mut..?
oho, onpa outoa 👀👀

hmm, ootko varma et ne on poistanu, välil ainaki ite siis oon huomannu et snäppi vähä bugaa. tietyst jos siin on näkyny se harmaa nuoli vieres ni sit ainaki on poistanu, aika hämmentävää jos näin on et senki jälkee hyppää takas sinne minut lisänneet-juttuun 👀
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
oho, onpa outoa 👀👀

hmm, ootko varma et ne on poistanu, välil ainaki ite siis oon huomannu et snäppi vähä bugaa. tietyst jos siin on näkyny se harmaa nuoli vieres ni sit ainaki on poistanu, aika hämmentävää jos näin on et senki jälkee hyppää takas sinne minut lisänneet-juttuun 👀
On poistanu, ja siis on siel hylätty kohas. Vai johtuukohan osa siit et oon ite poistanu ne??

Aarrgghh, jos ne sen takia on siel ja noi muutamat ei voi enää lisätä mua niinn...

Saaks niitä jotenki pois sieltä, jos tiiät?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
On poistanu, ja siis on siel hylätty kohas. Vai johtuukohan osa siit et oon ite poistanu ne??

Aarrgghh, jos ne sen takia on siel ja noi muutamat ei voi enää lisätä mua niinn...

Saaks niitä jotenki pois sieltä, jos tiiät?
en osaa sanoa mist johtuu D:
mut mitä äske katoin ni siel minut lisänneet-systeemis on siin snäppinimen kohdal oikealla x ni siit saa poistettuu niit tyyppei
 
Ylös Pohja