Nyt soi: pienen pieni veturi (saatte jatkaa)
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 10.5.2022 #1 Nyt soi: pienen pieni veturi (saatte jatkaa)
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 10.5.2022 AP AP #2 Nyt soi Latvian euroviisu. Aamulla soi Ukrainan euroviisu sekä Tuulin kaksoisolento. Päivällä soi Liettuan euroviisu, josta ilmeisesti olen ruvennut tykkäämään.
Nyt soi Latvian euroviisu. Aamulla soi Ukrainan euroviisu sekä Tuulin kaksoisolento. Päivällä soi Liettuan euroviisu, josta ilmeisesti olen ruvennut tykkäämään.
P Poistettukäyttäjänimi1459 puhelias Liittynyt 20.4.2022 Viestejä 2,183 Reaktioarvo 949 10.5.2022 #3 Minkelii sanoi: Nyt soi Latvian euroviisu. Aamulla soi Ukrainan euroviisu sekä Tuulin kaksoisolento. Päivällä soi Liettuan euroviisu, josta ilmeisesti olen ruvennut tykkäämään. Napsauta laajentaaksesi... Se tyttö vois olla mun kaksoisolento! Lemppari!! (Not)
Minkelii sanoi: Nyt soi Latvian euroviisu. Aamulla soi Ukrainan euroviisu sekä Tuulin kaksoisolento. Päivällä soi Liettuan euroviisu, josta ilmeisesti olen ruvennut tykkäämään. Napsauta laajentaaksesi... Se tyttö vois olla mun kaksoisolento! Lemppari!! (Not)
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 10.5.2022 AP AP #4 helmi sanoi: Se tyttö vois olla mun kaksoisolento! Lemppari!! (Not) Napsauta laajentaaksesi... Olen vain miettinyt kyseisen biisin riimiä olenko - kaksoisolento
helmi sanoi: Se tyttö vois olla mun kaksoisolento! Lemppari!! (Not) Napsauta laajentaaksesi... Olen vain miettinyt kyseisen biisin riimiä olenko - kaksoisolento
P Poistettukäyttäjänimi1459 puhelias Liittynyt 20.4.2022 Viestejä 2,183 Reaktioarvo 949 10.5.2022 #5 Minkelii sanoi: Olen vain miettinyt kyseisen biisin riimiä olenko - kaksoisolento Napsauta laajentaaksesi... Hmmm, ehkä!
Minkelii sanoi: Olen vain miettinyt kyseisen biisin riimiä olenko - kaksoisolento Napsauta laajentaaksesi... Hmmm, ehkä!