Aihe vapaa Sulatin mansikoita...

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mulla ainakaan ei tollasta kämpästä löydy, pitäis varmaan hankkia.
Ai, kaikilla ei ole mikrokupua kotona? Tämäpäs kulttuurishokki! o_O
Mulle sellanen on niin tuttu esine, että luulin peräti, että se tulee mikron mukana. :D Noh, ei sitten.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Ai, kaikilla ei ole mikrokupua kotona? Tämäpäs kulttuurishokki! o_O
Mulle sellanen on niin tuttu esine, että luulin peräti, että se tulee mikron mukana. :D Noh, ei sitten.
Joo, on se siis mullekin tuttu esine ja oon jopa käyttänytkin mikrokupua kotikotona, mutta omassa kämpässä ei sellasta ole. :D En tiiä tosta, että tuleeko mikrokuvut usein mikron mukana kaupanpäällisenä. Mun nykyisen mikron mukana ei tullut.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
En olekaan sulattanut marjoja mikrossa kun oon aina keittänyt ne mutta mikron siivous on kyllä rasittavaa. :/
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Joo, on se siis mullekin tuttu esine ja oon jopa käyttänytkin mikrokupua kotikotona, mutta omassa kämpässä ei sellasta ole. :D En tiiä tosta, että tuleeko mikrokuvut usein mikron mukana kaupanpäällisenä. Mun nykyisen mikron mukana ei tullut.
Niinniin, juu
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
En tiennytkään, että ihmiset suhtautuvat näin intohimoisesti mikrokupuihin. :D Ikeat on vähän turhan kaukana. Täytyy katsella jos jostakin löytäisin, tosin hyvin oon tähän mennessä pärjännyt ilmankin.
No jistain carössoniltakin voi löytyä (vai oliko classolhson)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
En tiennytkään, että ihmiset suhtautuvat näin intohimoisesti mikrokupuihin. :D Ikeat on vähän turhan kaukana. Täytyy katsella jos jostakin löytäisin, tosin hyvin oon tähän mennessä pärjännyt ilmankin.
Jo tottakai suhtautuvat!
Nehän ovat merkki sivistyksestä!
 
Ylös Pohja