Sunnuntaiaamuna näin aikaisin hereillä??

• Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Niin että huomenta. Muita hereillä näin epäinhimilliseen aikaan? Tai eihän siinä muuten mitään mutta en saanut unta ja nukuin muutaman tunnin. Eikä sekään muuten haittaisi mutta edessä on raskas työpäivä. Ja sitten ajaa neljän ruuhkassa kaupan kautta kotiin. Huhh hirvittää jo nyt ne wannabe Rosbergit jotka sekoilee ruuhkaliikenteessä!

Hyi helevetti, keitin järkyttävän pahaa kahvia!! Taas.... Eikä tätä vitutusta vähennä edes se, että juon sitä kahvia maailman hienoimmasta The Who -mukista.

Mitäs muut aikaiset linnut (ja muut sitten kun heräätte), mitä suunnitelmia päivälle?

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Minä, heräsin ensmäse kerra jo kuuelta mut onneks sain nukuttuu vielä sen jälkee jonku aikaa D::.
Toivottavast sul menis toi päivä hyvi ku kuulostaa kyl mu korvaa ainaki vähä väayttävält, varsinki joku ruuhkaliikenne ::D

Noh, jospa huomenna onnistuis paremmi se kahvi D:!

No varmaan pelaan jotain aikalail koko päivä ja läksyt pitäs tehä jossai välis, ja nukkuisi mielellää kyl vielä kans D::

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Huomenta vaan, oon aina aikaisin hereillä kun oon huono nukkumaan. Vaikka valvoisinkin joskus illalla myöhään niin herään jo aina ennen kuutta. D;

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Itse en ollut tuolloin vielä nukkunutkaan, meni vähän myöhään mutta tällä kertaa ei ollu mun syy, en vaa päässy kotiin aikasemmin ::D heräsin vähän aikaa sitten ja nyt yritän tässä vaan selvitä henkisesti ku oli taas semmosta draamaa että. Vois ehkä käydä ulkona kävelemässä vaikka mun jalat onkin ihan muussia mut pakko yrittää liikkuu vähän ku pää ei kestä pelkkää jumittamista

Ylös Pohja