Suositelkaa jotain kirjoja

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Olen lukenut nyt Soturikissat neljäteen/viidenteen saagaan asti, kaikki erikoisseikkailut myös.
Nora Robertsilta luin Valitun aika-trilogian, ja puolet Lohikäärmesydän-trilogian ensimmäisestä osasta.
Muita kirjoja en oikein ole jaksanut ruveta lukemaan, mutta nyt kiinnostaisi joku uusi sarja, tai ihan vain yksittäinen kirja.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mä suosittelisin Throne of Glass -sarjaa. Se on tosi hyvin kirjotettu, eikä yhtä raskas ku perinteiset korkea fantasiat. Se kertoo salamurhaajasta fantasiamaailmassa. Oli vaikeeta olla pitämättä kirjaa kädessä kun luki tota! Kannattaa ainakin harkita vakavasti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Mä suosittelisin Throne of Glass -sarjaa. Se on tosi hyvin kirjotettu, eikä yhtä raskas ku perinteiset korkea fantasiat. Se kertoo salamurhaajasta fantasiamaailmassa. Oli vaikeeta olla pitämättä kirjaa kädessä kun luki tota! Kannattaa ainakin harkita vakavasti.
Joo toi on ihan vitsin hyvä sarja!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Vitsi ku itelle ei yhtäkkiä tuu mittää mieleen D: Kaks yksittäistä fantasiakirjaa (eivät siis liity toisiinsa mitenkään), Tuhatkuolevan kirous (kertoo tytöstä jolla on enemmän ku yks elämä) ja Myrskynsilmä (sijottuu vanhaan aikaan jollon vielä pyydettiin sairauksien parantamisessa apua tietäjiltä. Tässäkin on tyttö josta tullee yks kaikista voimakkaimmista tietiöistä (kymmenennen kehän tietiä))
Mulla on mielessä muutama sarja mut hyvä ku en muista ees niiden nimiä nyt xD Yritän ettiä ne tuolta mun kirjaston lainaushistorian uumenista haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Hei nyt keksin, Talon-saaga!!
Kertoo tytöstä joka on lohikäärme ja se ja sen veli yritetään sellasen Talon-lohikäärmejärjestön avustamana saaha sulautettua ihmisten joukkoon ja sit pojasta joka kuuluu Pyhän Yrjänän veljeskuntaan joka tappaa lohikäärmeitä, ja arvatenkin nää kaks sit vähän niinku rakastuu ja sit tullee semmone kolmiodraama ku siinä on toinen lohikäärme joka on ton tytön sielunkumppani:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Hei nyt keksin, Talon-saaga!!
Kertoo tytöstä joka on lohikäärme ja se ja sen veli yritetään sellasen Talon-lohikäärmejärjestön avustamana saaha sulautettua ihmisten joukkoon ja sit pojasta joka kuuluu Pyhän Yrjänän veljeskuntaan joka tappaa lohikäärmeitä, ja arvatenkin nää kaks sit vähän niinku rakastuu ja sit tullee semmone kolmiodraama ku siinä on toinen lohikäärme joka on ton tytön sielunkumppani:D
Mitä pitemmälle lukee sitä enemmän tappeluita tulee sen voin vielä lisätä lol
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Paula Havasteen Tuulen vihat -sarja on ihana! Se sijoittuu 1100-luvulle ja seuraa Kerten elämää lapsesta aikuiseksi. Pitäis lukea tän sarjan loputkin osat, mulla on vielä kai kaks osaa lukematta
 
Ylös Pohja