Ikävää tuollainen painon kommentoiminen :(En tiedä olenko lihonut vai kuvittelenko vain. En uskalla käydä vaa’alla nyt, koska pelkään että äitini näkee ja tulee katsomaan viereen. Jos vaikka olisin ylipainoinen ja äitini sais tietää siitä, niin sitten alkaa hirveä mun syömisen vahtiminen. Muutenkaan en ole pitkään aikaan käynyt vaa’alla koska ylipaino on ollut aina sellainen pelko mitä en ole halunnut kohdata, koska kerran lapsena lihoin ja siitä alkoi hirveä kauhistelu kotona mun painosta ja järkyttyneitä huutoja jos olin vähänkin yli normaalirajan. Sit kommentoi mun kehoa, että ”Minkeliillä näkyi ihan selvästi mahamakkaroita” sekä ”kauheaa et sinä Minkelii voi noin tiukkaa paitaa laittaa, läskit näkkyy paidan läpi”. Muutenkin äitiäni kiinnostaa hirveästi ihmisten painot ja monesti se kysyykin minulta ”paljonko Minkelii nykyään painaa?” Ja siihen mä en osaa antaa vastausta, koska olen vältellyt punnitsemisesta. Vaikka joskus yksin olen uskaltautunut puntarille mut enää en edes muista käydä vaa’alla jos on rauhallinen hetki. Ei ihmisen paino kuuluisi olla muiden asia…
Kiitos <3Ikävää tuollainen painon kommentoiminen :(
Mun mielestä paino ei todellakaan määritä ihmistä... plus saat varmasti nauttia juustosta ja suklaapatukasta joka päivä! Se ei tee myöskään sinusta yhtään huonompaa ihmistä <3
Älä ota stressiä painostasi, sillä ei ole mitään merkitystä, kunhan itse olet tyytyväinen elämääsi ja pystyt tekemään kaikkea haluamaasi!! :3
Yleensä edam juustoa ja joskus oltermannia.Mitä juustoa? Mitä suklaata?
äitisi taitaa itse olla hieman epävarma painosta ja peilaa sen sinuun.En tiedä olenko lihonut vai kuvittelenko vain. En uskalla käydä vaa’alla nyt, koska pelkään että äitini näkee ja tulee katsomaan viereen. Jos vaikka olisin ylipainoinen ja äitini sais tietää siitä, niin sitten alkaa hirveä mun syömisen vahtiminen. Muutenkaan en ole pitkään aikaan käynyt vaa’alla koska ylipaino on ollut aina sellainen pelko mitä en ole halunnut kohdata, koska kerran lapsena lihoin ja siitä alkoi hirveä kauhistelu kotona mun painosta ja järkyttyneitä huutoja jos olin vähänkin yli normaalirajan. Sit kommentoi mun kehoa, että ”Minkeliillä näkyi ihan selvästi mahamakkaroita” sekä ”kauheaa et sinä Minkelii voi noin tiukkaa paitaa laittaa, läskit näkkyy paidan läpi”. Muutenkin äitiäni kiinnostaa hirveästi ihmisten painot ja monesti se kysyykin minulta ”paljonko Minkelii nykyään painaa?” Ja siihen mä en osaa antaa vastausta, koska olen vältellyt punnitsemisesta. Vaikka joskus yksin olen uskaltautunut puntarille mut enää en edes muista käydä vaa’alla jos on rauhallinen hetki. Ei ihmisen paino kuuluisi olla muiden asia…
Se on totta, että hän on aika epävarma omasta painostaan. Ei sen tarvitse ottaa omaksi asiakseen erityisesti lastensa painoa.äitisi taitaa itse olla hieman epävarma painosta ja peilaa sen sinuun.
mutta tosi epämukavaa, ei asia kuulu hänelle :(
Tai suklaajuustokakku kovasta juustosta, tyylii oltermannista. Hieman ällöttää ajatus juu…Luulin, että kastat juuston suklaaseen ja nautit 😋
Kuulostaapa inhottavalta :(En tiedä olenko lihonut vai kuvittelenko vain. En uskalla käydä vaa’alla nyt, koska pelkään että äitini näkee ja tulee katsomaan viereen. Jos vaikka olisin ylipainoinen ja äitini sais tietää siitä, niin sitten alkaa hirveä mun syömisen vahtiminen. Muutenkaan en ole pitkään aikaan käynyt vaa’alla koska ylipaino on ollut aina sellainen pelko mitä en ole halunnut kohdata, koska kerran lapsena lihoin ja siitä alkoi hirveä kauhistelu kotona mun painosta ja järkyttyneitä huutoja jos olin vähänkin yli normaalirajan. Sit kommentoi mun kehoa, että ”Minkeliillä näkyi ihan selvästi mahamakkaroita” sekä ”kauheaa et sinä Minkelii voi noin tiukkaa paitaa laittaa, läskit näkkyy paidan läpi”. Muutenkin äitiäni kiinnostaa hirveästi ihmisten painot ja monesti se kysyykin minulta ”paljonko Minkelii nykyään painaa?” Ja siihen mä en osaa antaa vastausta, koska olen vältellyt punnitsemisesta. Vaikka joskus yksin olen uskaltautunut puntarille mut enää en edes muista käydä vaa’alla jos on rauhallinen hetki. Ei ihmisen paino kuuluisi olla muiden asia…
Näitä Fazerin yleensäLempparini on se fazerin vadelmajogurttisuklaa ja niitä kans kulutan suurimmaksi osaksi nykyisin.
Millaisen suklaapatukan syöt kaffen kanssa? Tuplan, Marsin?
minusta se on tosi hyvän makusta!Olen miettinyt sitä että alkais syömään enemmän tummaa suklaata koska se on terveellistä.
Ai että, suklaa! Oletko testannut 99% tummaa suklaata? Melko tujua tavaraa se.Olen miettinyt sitä että alkais syömään enemmän tummaa suklaata koska se on terveellistä.
Vinkki: fazerin tumma suklaa oli pettymys. Mikä tahansa muu on ollu parempaa :DOlen miettinyt sitä että alkais syömään enemmän tummaa suklaata koska se on terveellistä.
Oon saattanut töissä tai mummulassa saada joskus maistiaisen... Ja maistiaiseen se kannattaakin jättää, huhhuh!Ai että, suklaa! Oletko testannut 99% tummaa suklaata? Melko tujua tavaraa se.
Sama kävi minulle :D Mummolla oli levy tuollaista suklaata, yksi pala riitti!Oon saattanut töissä tai mummulassa saada joskus maistiaisen... Ja maistiaiseen se kannattaakin jättää, huhhuh!
Se fazerin vois olla ihan hyvä suunmakeuttaja kahvin kanssa…Vinkki: fazerin tumma suklaa oli pettymys. Mikä tahansa muu on ollu parempaa :D
Jep ilmeisesti ne chilisuklaat ovat kadonneet kaupoista. Mua harmitti kun en koskaan ehtinyt maistaa :(Mä oon viime aikoina syönyt aika vähän tummaa suklaata, kun joskus vuosia sitten oli sitä Fazerin jotain chili-tummaa suklaata, mutta enää en ole nähnyt missään. :(
Toivottavasti joskus tulis vielä myyntiin. Ne oli hyviä.Jep ilmeisesti ne chilisuklaat ovat kadonneet kaupoista. Mua harmitti kun en koskaan ehtinyt maistaa :(
mitä sipsejä?Nyt syön: sipsejä keskellä viikkoa