Keho Taas sattuu rintaan

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
794
Reaktioarvo
754
Toivottavasti en kuole. D:
Mielipide uusi profiilikuvani? :3 Älkää huoliko, me ei laitettu kissaa tuohon asentoon, se meni ihan itse ja päätettiin ikuistaa se hetki. :D
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Sattuuko vieläkin? D:
Ja on hieno hieno profiilikuva! :D Mieti että tuut kotiin ja kissa istuu sohvalla tuossa asennossa XDD
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Söpö profiilikuva :3
ja onko vielä kipeä vai oliko hetkellistä? Paniikkikohtaus/ahdistuskohtaus? Mulla ainakin silloin se aiheuttaa rintakehään sellaista painon tunnetta ja kipua. Tietysti jos usein rinnassa kipua niin lääkäriin(y)
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
794
Reaktioarvo
754
Söpö profiilikuva :3
ja onko vielä kipeä vai oliko hetkellistä? Paniikkikohtaus/ahdistuskohtaus? Mulla ainakin silloin se aiheuttaa rintakehään sellaista painon tunnetta ja kipua. Tietysti jos usein rinnassa kipua niin lääkäriin(y)
Tällä viikolla on taas sattunut, mutta ei niin pahasti. D: Se on siis hetkellistä. Voi hyvin olla ahdistuskohtaus tai paniikki.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Tällä viikolla on taas sattunut, mutta ei niin pahasti. D: Se on siis hetkellistä. Voi hyvin olla ahdistuskohtaus tai paniikki.
Tiedätkö yhtään mistä voisi johtua jos tää on ahdistusta? Koulun/työn takia? Jokin muu mikä stressaa ja ahdistaa. Olisi hyvä sitten puhua jollekin(y)
 
Ylös Pohja