Aihe vapaa Tää on kyllä kiva, kun toi mun yks kaveri kiertelee tuolla Lappia autolla vanhempiensa kanssa samalla, kun minä istun vaan kotona homehtumassa.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Hyvin perus. :'-D Noi jotenkin saa niin helposti aina aikaseks järjestää kaikkee tekemistä.

En oo ite tainnu tulla tehneeks tänä kesänä vielä muuta "erikoista", kuin että olin vapaaehtoisena sillä yhdellä leirillä kesän alussa. Ei vaan jotenkin saa aikaseks. :'D

Noh, oon sit kuluttanu melko ison osan ajastani tänä kesänä matikan ja kielten itseopiskeluun (...sekä sen opiskelun vitkastelemiseen). Onhan tää opiskeleminenkin hyödyllistä, ja ihan mukavaakin itse asiassa. Ulkoillutkin oon aina välillä. Ja oon mä sitä mun kaveriakin jokusen kerran nähnyt. Muuten varmaan tekisin (vähintään teoriassa) paljonkin pyörälenkkejä/-retkiä lähialueille - mutta koska nyt on ollut niin kuuma, ei oo oikein tehnyt mieli näännyttää itteä sillä tavoin. :P Ehdin uimassakin käydä tuolla lähijärvessä pari kertaa, ennen kuin veden sinileväpitoisuus alkoi kasvamaan ihan liian suureksi. Lisäksi ollaan kuun lopulla menossa mökille perheen kanssa.

Mites muilla varaaneilla menee?

Freya

Sensei
Reaktioarvo
505
Onhan tossa jo vaikka mitä :3 jaksaisinpa itsekkin opiskella tässä ohessa, mutta kohta alkaa koulu kuitenkin, joten ehkä en ruoski itseäni liikaa.
Mitäs tässä, töissä ja elokuun lomaa odotellessa D:

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
joo siis mietin tässä just että mitäs ny alkas tekee kun sain yhen pakkollisen kotihomman tehtyy alta pois

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
No jep.
Ja se tulee kait käymään meillä jossain välissä.
Mut en vieläkään tiiä kun se on välillä vaan just silleen et haluaa vaan kavereita jne mut sit me ollaan kuitenkin kuin romeosta ja Juliasta ja just et se ei oo sentään kuulemms vielä tullu yöllä mun parvekkeelle suutelemaan mua jne:D
Ja sit vielä et tän vuoden taika oli kuulemma et se tapas mut ja kaikkee tämmöstä.
Voihan se olla et se ei oikein itekkään tiiä niinku en mäkään

Ja laitellaan illalla aina toisillemme etähalit ja se haluu valvoo tänäkin yötä mun kanssa:D

Viimeksi muokattu:

Freya

Sensei
Reaktioarvo
505
No jep.
Mut en vieläkään tiiä kun se on välillä vaan just silleen et haluaa vaan kavereita jne mut sit me ollaan kuitenkin kuin romeosta ja Juliasta ja just et se ei oo sentään kuulemms vielä tullu yöllä mun parvekkeelle suutelemaan mua jne:D
Ja sit vielä et tän vuoden taika oli kuulemma et se tapas mut ja kaikkee tämmöstä.

Ja laitellaan illalla aina toisillemme etähalit ja se haluu valvoo tänäkin yötä mun kanssa:D
Tää kyllä kuulostaa että on kiinnostunut susta 🤔

varjojenmaa

Asiantuntija
Reaktioarvo
305
No jep.

Kuulostaa ihanalta, melkein toivoisin että yks tyyppi ois miulle tollanen :D

Reaktioarvo
4,757
No jep.

jotenkin sulosta

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Tää kyllä kuulostaa että on kiinnostunut susta 🤔
Kuulostaako? Ihanaa:D mä oon ton tyypin takia hymyilly kun idiootti tiskatessani sen tuomia kukka maljakoita ja kun olin vähän vittuillu sille siitä ettei se tuonut mulle kukkia se lupas hymyillen et ens kerralla sit:D

Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja