Seksuaalisuus & sukupuoli Tää on sitten hauska juttu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mulla on jälleen sellane olo et oon cis, varmaan siks ku sitä on nyt korostettu erinäisissä keskusteluissa ammattilaisten kanssa sitä naiseutta. Ehkä olenkin cis, tai sit taas kohta oon silleen en voi olla nainen. Mutta tietenkään en voinu sen ammattilaisen kanssa sitten tästä asiasta laajemmin puhua, en tiedä oisko siinä ollu aikaakaan. Helvetin hauskaa kun joka toinen päivä tunnen että oon 100 % cis ja joka toinen päivä en. Oikeasti niin vitun hulvatonta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Oikeasti nyt oon taas ihan silleen että en ajattele tätä mitenkää monimutkaisesti ja on ihan selvää että oon nainen. Mutta silloin ku alan ajattelee sitä oikee kunnolla nii sillon must alkaa tuntua etten oo mitään. Eli voinko mä olla cis mut mä vaan yliajattelen sitä niin paljon? Tai ihan sama, jos mulla on varmempi olo silleen että oon non-binary niin mikäs siinä tho, mut tämmösinä hetkinä vaan ärsyttää kun tuntuu että ei oo mitään ongelmaa siinä sukupuolessa. Mutta kai sit jos joskus kuitenkin on nii en kai mä sit oo cis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Millä tavalla? Tai mitä se tarkoittaa?
Siis valid tarkottaa sitä että vähän niinku sun kokemus on oikee ja tosi. Nii emt meinasin tol kai just jtn sellasta etten tiiä enää kui voin olla valid jos mun mieli muuttuu koko ajan. Et jotenki en osaa ajatella tätä asiaa silleen oikein.

Tosin nyt mul on ollu nää muutamat päivät basically sellanen olo et oon cis mut pelkään et se muuttuu. Heh. Hauskaaaa
 
Ylös Pohja