Aihe vapaa Täällä ei tapahdu mitään

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tuli sellainen puolitahallinen reilun kahden vuorokauden varasijatauko, olin täällä viimeksi varmaan maanantaina tai viikonloppuna, en nyt muista. Yksi ilmoitus oli tullut, maanantai-iltana, sekin aloitettu keskustelu. Oliko kaikki muutkin alkuviikon tauolla vai mikä juttu?
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
jjuuu itekki aina välillä unohdan käydä täällä ja sitten ihmettelen kun on tullut vaan muutama ilmotus ja niistäkin puolet samasta kesusta..
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tuli sellainen puolitahallinen reilun kahden vuorokauden varasijatauko, olin täällä viimeksi varmaan maanantaina tai viikonloppuna, en nyt muista. Yksi ilmoitus oli tullut, maanantai-iltana, sekin aloitettu keskustelu. Oliko kaikki muutkin alkuviikon tauolla vai mikä juttu?
Itekin olin jonkin sortin tauolla. Oli vaan jotenkin vaikeuksia löytää motivaatiota käväistä täällä (...tosin ei niinkään johtuen Varasijasta, vaan ihan yleisistä motivaatio-ongelmista. Edelleen tää on oikein mainio sivusto!).
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Lasten hautausmaa muuten julkas uuden viisun, käy tsiigaa. On muuten aika tyhjä mesta tää pakko nostaa taas kytkintä ja lähteen vetään
 
Ylös Pohja