Täällä on ihan hirvee ukkonen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Ja mulla tullee itku kohta koska säikähin ihan kunnolla ku huone leimahti valakoseksi ku salama iski jossaki parin kilsan päässä
Ku se kuulosti siltä et ois menny ohi
Ja mulla on tosi jännittyny olo et jo oikeesti ahistaa
Nyt tosin ei oo muuta ku kaatosade joka vaa voimistuu koko ajan... Mutta kohta se ukkone varmaa taas tullee takasi ku on ihan pimeää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Tällä hetkellä ukkonen on siellä ainaski kolmen kilometrin päässä. Ei ahista niin palijoa... (Päivitys: viis kilsaa)
En yleensä oo ukkosen takia näin huolissani, taitaa tääki johtua menkoista...
Vaikka toki muistan ku viime kesänä oli ne kauheet myrskyt ja sain paniikkikohtauksen ku olin yksinäni talossa ja ikkunasta ei nähäny ulos ku niin kauhee sade ja sit ukkone jyrisi melekee päällä ja huone kylpi koko aja salamoiden valossa... Tärisin vaa keskellä mun isotädin olohuoneen lattiaa ja itkin ja sydän hakkasi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Kunhan ei tuo ukkonen päälle tuu... Ei oo mukava kokemus...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
APUA NYT TAAS ON IHAN HIPIHILJASTA
Mun vaistot huutaa et nyt se ukkonen hyökkää taas kohta jostaki vielä lähempää
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mä pelkään ukkosta. Tääl oli nopee ukkoskuuro aamulla ja sen jälkeen on ollu taas ihan hyvä keli.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Ei kuulu yhtään mitään. Vaan veren kohina korvissa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Mä pelkään ukkosta. Tääl oli nopee ukkoskuuro aamulla ja sen jälkeen on ollu taas ihan hyvä keli.
Oiski ollu nopee ukkoskuuro D: Vaikka nyt pysytteliki kauempana nii silti tuli kauhee olo. Mää ite jostaki syystä tykkään ukkosen äänestä mut se ääni mikä tullee ku salama iskee suoraan maahan... Hyi hirvitys
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oiski ollu nopee ukkoskuuro D: Vaikka nyt pysytteliki kauempana nii silti tuli kauhee olo. Mää ite jostaki syystä tykkään ukkosen äänestä mut se ääni mikä tullee ku salama iskee suoraan maahan... Hyi hirvitys
Hyi :/ Mua taas pelottaa että sisään tulee jotenki pallosalama tai normi salama iskee ku satut olemaa ulkona. Laita jotaa musiikkii nii ei kuulu nii kovaa D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Hyi :/ Mua taas pelottaa että sisään tulee jotenki pallosalama tai normi salama iskee ku satut olemaa ulkona. Laita jotaa musiikkii nii ei kuulu nii kovaa D:
Se meni onneksi ohi Dx
Mutta joo katoin jotaki hauskoja videoita ku yritin rauhottua :'D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ukkonen on kyllä pelottavaakin. Pelkään aina että salama iskee ikkunan läpi ja laitoin eilen kaikki tuuletusluukut kiinni ettei vaan tulis mitään salamoita sisälle.

Täälläkin salamoi yöllä ihan pirusti. Kissakin oli vähän säikky vaikka onkin kuuro. Salama oli onnistunut rikkomaan myös sukulaiseni telkkarin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Ukkonen on kyllä pelottavaakin. Pelkään aina että salama iskee ikkunan läpi ja laitoin eilen kaikki tuuletusluukut kiinni ettei vaan tulis mitään salamoita sisälle.

Täälläkin salamoi yöllä ihan pirusti. Kissakin oli vähän säikky vaikka onkin kuuro. Salama oli onnistunut rikkomaan myös sukulaiseni telkkarin.
Ite en pelkää mut hyvin usein salamoita saatan säikähtää koska joskus sellane osu lähelle meidän taloa. Ei onneksi tosin käyny mittää mut viime yönki valvoin koska mietin vaa et millonkohan se salama sit osuu meidän taloon ja kaikki syttyy tuleen kuten viime jouluna meidän liiteri sytty koirankopin lämmitysjärjestelmässä tulleen oikosulun takia tuleen ja se ois helposti voinu polttaa meidän koko talon tosi helposti koska meijän talo on vanaha puutalo. Että pienimuotoiset traumat jo salamoista ja tulipalosta :D

Oi kamala miten se telkkari oli rikki menny? Oliko tullu oikosulku tai jotaki?
 
Ylös Pohja