Täällähän on hiljaista kuin hautajaisissa!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
se taisi olla viimesin, oli se ensi iha jännää mut sit se ainaki must paisu tosi isoksi D: joku pienempi draama riittäis minulle ainakin, en teistä muista tiedä
Se paisui kyllä niin isoksi, ettei ollut enää sellaista kivaa draamaa. Joku pieni juttu riittäisi, voisi kaivaa popparit esiin...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
nyt kerrankin ku voin ylpeillä asialla! mä oon oikeen kunnostautunut, ja alkanut vähän enemmän puhua täällä taas D: olen ylpeä itsestäni ja saavutuksistani.

jos joku katsoo tätä keskustelua ja miettii, et haluais luoda jonku tietyn keskustelun tai joskus vaa luoda uusia kessoja muuten vaan niin - tee se! D: ei tarvitse ujostella
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
802
Reaktioarvo
759
Täällä on kyllä oikein kunnon hautajaiset. D:

Voin kertoa tämän päivän tapahtuman piristykseksi: lähdin naapurin koiran kanssa juoksulenkille. Alussa tuli vastaan pari vanhusta, jotka halusivat silittää tätä koiraa. Ei siinä mitään, mutta en tiedä saanko antaa heidän silittää. Annoin kuitenkin, ja sitten jatkoimme matkaa. Toinen vanhuksista kysyi koiran nimeä ja koska olen ujo tyyppi, piipitin vastauksen. Tämä rouva kuuli sen takia totta kai väärin, enkä jaksanut enää lähteä uudelleen kertomaan. Se oli kovin kiusallista.
Kun palasimme kotia kohti, vastaan tuli koira omistajansa kanssa. Mun juoksukaveri ei suostunut sen takia jatkamaan matkaa ja lopulta hän ja vieras koira räksyttivät toisilleen. Tein kaikkeni, jotta koira tulisi kanssani, mutta ei. Ei. Tän vieraan koiran omistaja katsoi mua niin ärtyneenä, että asia jäi vaivaamaan mua. :P
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
Taas on ihan kuollutta! Keskiviikkoilta ja vain 13 ihmistä paikalla. Missä te oikein olette, nukkumassako? Senkin vauvat...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
Nostan tätä keskustelua, koska täällä on taas ihan kuollutta, itse asiassa ollut jo muutaman päivän ajan. Silloin tällöin olen kova spämmäämään viestejä tänne, mutta nyt on ollut niin hiljaista ettei minullakaan ole ollut asiaa. Snif snif.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
802
Reaktioarvo
759
Se tunne, kun olet taksissa ja kuski juttelee jotain. Nyökkäilet ja tajuat myöhemmin, että hän puhui puhelimessa.

:)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
Se tunne, kun olet taksissa ja kuski juttelee jotain. Nyökkäilet ja tajuat myöhemmin, että hän puhui puhelimessa.

:)
Hyi, toi on aina kauhean noloa vaikka onkin ihan inhimillinen erehdys! Sama, jos joku tervehtii ja tervehdit takaisin, sitten tajuatkin että tervehdys ei ollut sinulle suunnattu...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jepsuli, nyt on ollu aika hiljasta D: iltasinki tääl hiljenee sillai aika äkkii nykyää - taiii no varmaa siks et suurin osa käy koulua jotenka... tai nojoo, ehk sen takii esim ny päivisin on välil hiljasempaa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
jepsuli, nyt on ollu aika hiljasta D: iltasinki tääl hiljenee sillai aika äkkii nykyää - taiii no varmaa siks et suurin osa käy koulua jotenka... tai nojoo, ehk sen takii esim ny päivisin on välil hiljasempaa
Sepä, öisinkään ei ole ollut nyt aktiivista vaikka monesti silloin täällä saa parhaat keskustelut aikaiseksi.

Koulu varmasti vaikuttaa kyllä. Itse sitä korkeakouluopiskelijana ehkä huomaa sen vaikutuksen foorumin aktiivisuuteen jotenkin korostuneesti, kun ei ole sellaista säännöllistä vuorokausirytmiä kuten peruskoulussa/lukiossa/amiksessa, vaan pyörii täällä monesti juuri silloin, kun muut ovat koulussa. Heti kun on hiljaisempaa niin ihmettelee vaan että hei, minne kaikki ihmiset ovat hävinneet!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Sepä, öisinkään ei ole ollut nyt aktiivista vaikka monesti silloin täällä saa parhaat keskustelut aikaiseksi.

Koulu varmasti vaikuttaa kyllä. Itse sitä korkeakouluopiskelijana ehkä huomaa sen vaikutuksen foorumin aktiivisuuteen jotenkin korostuneesti, kun ei ole sellaista säännöllistä vuorokausirytmiä kuten peruskoulussa/lukiossa/amiksessa, vaan pyörii täällä monesti juuri silloin, kun muut ovat koulussa. Heti kun on hiljaisempaa niin ihmettelee vaan että hei, minne kaikki ihmiset ovat hävinneet!
totta D: unettomana yönäni en joutunu olemaan tääl ihan yksin, sillon oli pari ihmistä paikalla jopa. mut esim. viime yö oli tosi hiljanen, katoin et jotkut keskustelut - muissa ku aihe vapaassa - oli hiljentyny jo ennen iltakuutta ;__;

voin samaistua D: sillä erotuksella että en oo ite atm missään koulussa 😂 mutta jep! sitte kattoo kelloo ni on sillee "eiku nii joo, koulu"
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
totta D: unettomana yönäni en joutunu olemaan tääl ihan yksin, sillon oli pari ihmistä paikalla jopa. mut esim. viime yö oli tosi hiljanen, katoin et jotkut keskustelut - muissa ku aihe vapaassa - oli hiljentyny jo ennen iltakuutta ;__;

voin samaistua D: sillä erotuksella että en oo ite atm missään koulussa 😂 mutta jep! sitte kattoo kelloo ni on sillee "eiku nii joo, koulu"
Siis eilen hiljeni kyllä todella aikaisin! Kävin lurkkaamassa täällä paljon illan aikana, mutta ei ollut mitään keskusteltavaa missään, aivan kuollutta. Toivottavasti tänään olisi vähän aktiivisempaa, kun on perjantai.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Siis eilen hiljeni kyllä todella aikaisin! Kävin lurkkaamassa täällä paljon illan aikana, mutta ei ollut mitään keskusteltavaa missään, aivan kuollutta. Toivottavasti tänään olisi vähän aktiivisempaa, kun on perjantai.
niinpä!! olin iha äimän käkenä eilen, ku käväsin tääl pari kertaa D: eiköhä se tästä ku on viikonloppu! uskoisin ainakin. ehkä pitää itsekin kantaa kortensa kekoon 👀
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
niinpä!! olin iha äimän käkenä eilen, ku käväsin tääl pari kertaa D: eiköhä se tästä ku on viikonloppu! uskoisin ainakin. ehkä pitää itsekin kantaa kortensa kekoon 👀
Jos muut ei spämmää tänä iltana, niin me voidaan ainakin spämmätä kahdestaan viestejä täällä. Make Varasija great again!
 
Ylös Pohja