Fazer_ÄssäMix
Uusi
- Reaktioarvo
- 2
voi mua :D
Pistää todellakin miettimään.....Sairasta, jos niin käy. Pistää miettimään, kun täälläkin on käyttäjiä joilla tuhansia viestejä.. sairasta..
Todellakin..Pistää todellakin miettimään.....
Oikeasti sairasta.Sairasta, jos niin käy. Pistää miettimään, kun täälläkin on käyttäjiä joilla tuhansia viestejä.. sairasta..
Niinpä, joillain on joku 5000-5200 viestiä..sairasta elämättömyyttä..Oikeasti sairasta.
Kuulin joskus eräästä, jolla oli miltei 20 000... Ihan puistattaa!Niinpä, joillain on joku 5000-5200 viestiä..sairasta elämättömyyttä..
Huutista! Mikähän LUUSERI VÄSSYKKÄ???Kuulin joskus eräästä, jolla oli miltei 20 000... Ihan puistattaa!
Niinpä! Ei varmaan edes tiedä, mitä sana "elämä" tarkoittaa!Huutista! Mikähän LUUSERI VÄSSYKKÄ???
Pitäisi lopettaa mokoma..Niinpä! Ei varmaan edes tiedä, mitä sana "elämä" tarkoittaa!
Ja riviin kaikki muutkin yli 5000 viestiä lähettäneet menetetyt tapaukset!Pitäisi lopettaa mokoma..
Kuopan reunalla on tilaa!Ja riviin kaikki muutkin yli 5000 viestiä lähettäneet menetetyt tapaukset!
Mitä hän tarkoitti tällä?Onneksi alle 2000 viestiä niin minulla on selvästi vielä elämä
Olen ainoa toiveikas tapaus täälläMitä hän tarkoitti tällä?
Hyppivät hanhet!Olen ainoa toiveikas tapaus täällä
PyhOlen ainoa toiveikas tapaus täällä