Poistettukäyttäjänimi1405
Rotista haaveileva kelarotta
- Reaktioarvo
- 523
minä ja tuo yksi siirryttiin juttelemaan demistä wa D: vautsivau... ja kuvitella että nyt jo haetaan yhdessä asuntoa D:
hihii D:oi kuin söpöä D:
niinpä D:Niin se aika kuluu D:
Elcon tuntien varmaan heti..Kauanko meni että oli sormi perseessä (ei omassa)?
Olispa... mutta me kun otamme avioliiton tosissamme D:Itse olisin jo aviohommissa.
Sairasta.Kauanko meni että oli sormi perseessä (ei omassa)?
Nyt taidat puhua kyllä taas itsestäsi...Elcon tuntien varmaan heti..
Ja mekö emme ota? Sairasta..Olispa... mutta me kun otamme avioliiton tosissamme D:
BAHNyt taidat puhua kyllä taas itsestäsi...
no siis itse ajattelin lähinnä häitä, sormuksia, häämatkaa jne D:Ja mekö emme ota? Sairasta..
Meillä on sormukset, tulee hääjuhla kesällä ja matka on suunniteltu.no siis itse ajattelin lähinnä häitä, sormuksia, häämatkaa jne D:
mutta menitte naimisiin ennen varsinaisia hääjuhlia...Meillä on sormukset, tulee hääjuhla kesällä ja matka on suunniteltu.
Niin? Oletko joku hääpoliisi?mutta menitte naimisiin ennen varsinaisia hääjuhlia...
kyllä D:Niin? Oletko joku hääpoliisi?
Itse olen häpeäpoliisi, ja tuomitsen sinut sakkoihin äärimmäisestä myötähäpeästä.kyllä D:
👰♀️👮
Törkeää, tuomitsen häätuomarina sinut häiden vähättelystä 20 vuodeksi vankilaan.Itse olen häpeäpoliisi, ja tuomitsen sinut sakkoihin äärimmäisestä myötähäpeästä.
Valitettavasti minulla on tason 88 aviomies-kilpi, joka blokkaa tuollaiset iskut..Törkeää, tuomitsen häätuomarina sinut häiden vähättelystä 20 vuodeksi vankilaan.
Törkeää väittää että emme ottaisi…Olispa... mutta me kun otamme avioliiton tosissamme D:
Frigidit vanhapiiat vain ulisevat kulisseissaan..Törkeää väittää että emme ottaisi…
minulla on hääpoliisin superlasersäde, joka lävistää tuollaisetkin kilvet D:Valitettavasti minulla on tason 88 aviomies-kilpi, joka blokkaa tuollaiset iskut..
take that backFrigidit vanhapiiat vain ulisevat kulisseissaan..
Tänä päivämääränä taso 88 on voittamaton.. terveisiä voitolle..minulla on hääpoliisin superlasersäde, joka lävistää tuollaisetkin kilvet D:
EN IKINÄtake that back