Aihe vapaa Täytän noin 4kk päästä 20 D:

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Reaktioarvo
137
En halua
Näytän edelleenki teini-ikäseltä, pukeudun ku teini : D
Siis 19v ois just ihana ikä, en haluu täyttää 20v D:
Hyh, tuo ajatuski karmii.

Reaktioarvo
826
20 on vielä tosi nuori. mä olen 26 ja ainoat isot muutokset ulkonäössä on olleet että babyface lähti 20v ja salin myötä oon kasvattanut lihakset. mielessä on tapahtunut isoimmat muutokset viimeisen parin vuoden aikana ja kun mietin itseäni 5-7 vuotta sitten niin ihan teini-iän jatke on ainakin mun elämäni ollut silloin. ja varmaan aika monella muullakin, kun n. 20-vuotiaana on kuitenkin vielä aika hukassa tulevan elämänsä kanssa. :D

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Täytin pari viikkoa sitten 20 ja oon edelleen ihan kakara. Tietenkään ei oo olemassa tiettyä muottia mihin pitäis sopia, mutta välillä ahdistaa etten osaa olla "tarpeeksi aikuinen". Plus näytän edelleen 15-vuotiaalta (ehkä sit voi olla ilonen kun 30-vuotiaana näytän 25-vuotiaalta xD)

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Reaktioarvo
137
Täytin pari viikkoa sitten 20 ja oon edelleen ihan kakara. Tietenkään ei oo olemassa tiettyä muottia mihin pitäis sopia, mutta välillä ahdistaa etten osaa olla "tarpeeksi aikuinen". Plus näytän edelleen 15-vuotiaalta (ehkä sit voi olla ilonen kun 30-vuotiaana näytän 25-vuotiaalta xD)
Samaistun niin paljon, tuntuu et kaikki muut mun ikäset näyttää vanhemmilta kuin minä.

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
828
Näytän edelleenki teini-ikäseltä, pukeudun ku teini : D
Pukeutuminen ei katso ikää, oon saanu joulusta saakka katsoa kun kumppani yli 30vee menee ihan mielissään tuolla lahjaksi saatu pokemon-huppari päällä.

Mä oon edelleen monien silmissä nuoren näkönen ja vaikka oon sitä harmitellu nii vähän kirpasi sekin ku kassat lopetti henkkareiden kyselyn, piti miettiä että nytkö musta tuli se kurppanen vanha akka :'D

Ylös Pohja