Mielenterveys Taidan näännyttää itteni kuoliaaks

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Ei ainakaan paljoa huvita syödä vaikka kuinka nälkä olis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Tämäpä tämä, terveempiä keinoja sen pahan olon hallintaan on
Tää ei ees johdu pelkästään mistään henkisestä pahasta olosta vaan mul on muutenki fyysisesti huono olo syömisestä. Huoh, varmaan joku sairaus mutta en uskalla mennä lääkäriin koska en varmaan uskalla mihinkään tähystykseen mennä. Plus muutenkaan en uskalla mennä lääkäriin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Tää ei ees johdu pelkästään mistään henkisestä pahasta olosta vaan mul on muutenki fyysisesti huono olo syömisestä. Huoh, varmaan joku sairaus mutta en uskalla mennä lääkäriin koska en varmaan uskalla mihinkään tähystykseen mennä. Plus muutenkaan en uskalla mennä lääkäriin
Oon jo pitkään sanonu mutsille että tuntuu niiku mulla ois joku tulehdus ja nyt sit luin jostain mahan limakalvon tulehduksesta mut en tiiä onko se. Joka tapauksessa pahoinvointia on niin saatanasti vähän niinku joskus joulunakin olin varma että oksennan kun koko ajan oli sellanen ihan hirvee oksetus, mut en kyl sit oksentanu. Joka tapauksessa aina on huono olo, mutta sit taas ei se syömättömyyskään auta siihen paitsi ehkä vähän. Anyway. Jatkuvia kipuja ja turvotusta ja pahoinvointia. Mut rn todellakaan uskalla mennä lääkäriin enkä pysty
 
Ylös Pohja