Haha. huutistele vaanHuutista anti-homolle!
HAH HAH HAH HAHHaha. huutistele vaan
Tämä auttaa hyvin paljon. Kiitoksia vitusti. Identeettikriisi iskee :DHAH HAH HAH HAH
Ollaan kummatkin vai valkoihoisia heteronaisia :D nyt on maailmankirjat sekaisin…Looolllll itsehän en ole enää homo hetero bi pan enkä aseksuaali
No siis valkoihoinen kyllä, nainen kyllä todennäköisesti ainakin, mutta hetero en:D kosk en oo mikäänOllaan kummatkin vai valkoihoisia heteronaisia :D nyt on maailmankirjat sekaisin…
Wau, ihailtavaa! Meikä pysyttelee nyt heterona ihan mielellään, eipähän tarvitse olla kaapissa enää :DNo siis valkoihoinen kyllä, nainen kyllä todennäköisesti ainakin, mutta hetero en:D kosk en oo mikään
Jos on 101 kunnossa niin ylläpitoon!Ja taidan olla myös nykyisin ex-persu. Pitäisikö hakea eskariin?
Lupaatko taata jos lähtisin ehdolle?Jos on 101 kunnossa niin ylläpitoon!
Se on hankala kysymys se!Se kun tietäis mikä on mutten tiedä....
Hei hei, fasismille ei!Lupaatko taata jos lähtisin ehdolle?
Taidan ryhtyä mussoliniksi vaihteeksi! Kohtuutonta syyttää minua äärioikeiston kannattajaksi…Hei hei, fasismille ei!
Hei Benito, miksei junat kulje ajallaan?Taidan ryhtyä mussoliniksi vaihteeksi! Kohtuutonta syyttää minua äärioikeiston kannattajaksi…
Koska se tuottaisi liian hyvän käsityksen yhteiskunnasta. Valmistuin juuri savon ammattiopistosta, eli en ole vielä täysinoppinut!Hei Benito, miksei junat kulje ajallaan?
Viärinpäin oppinuj penteleKoska se tuottaisi liian hyvän käsityksen yhteiskunnasta. Valmistuin juuri savon ammattiopistosta, eli en ole vielä täysinoppinut!
Nykyajan nulikka! Voisinpa olla sittenkin sanna marin… voisin syyttää aina eduskuntaaViärinpäin oppinuj pentele
Ei miespuolista pääministeriä olisi kohdeltu näin!Nykyajan nulikka! Voisinpa olla sittenkin sanna marin… voisin syyttää aina eduskuntaa
Ei tietystikään! Olenkin nyt ääri-feministi! Poltan maapallon ja syytän vihreitä!Ei miespuolista pääministeriä olisi kohdeltu näin!
Menen feministien puoluekokoukseen syyskuussa hä hää!Ei tietystikään! Olenkin nyt ääri-feministi! Poltan maapallon ja syytän vihreitä!
Tulen mukaan! En ole suursyömäri, osaan siistiä suuni ja olen sisäsiisti. Melkein siis huomaamaton lisä!Menen feministien puoluekokoukseen syyskuussa hä hää!
Hss hssTulen mukaan! En ole suursyömäri, osaan siistiä suuni ja olen sisäsiisti. Melkein siis huomaamaton lisä!
Tuo taisi olla kyllä. Eli tulen sitten mukaan. Olen muuten myös näkymätön.Hss hss
Ei ollut. Sinulla pitää olla jäsenkortti..Tuo taisi olla kyllä. Eli tulen sitten mukaan. Olen muuten myös näkymätön.
Mistä tiedät ettei minulla olisi? Olen vain piiloutunut sen saatuani hyvin…Ei ollut. Sinulla pitää olla jäsenkortti..
Nähdään sitten silloin!Mistä tiedät ettei minulla olisi? Olen vain piiloutunut sen saatuani hyvin…
Minä nään, sinä et!Nähdään sitten silloin!