Tajusin että kahvi on oikeesti pahaa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Sitä tulee vaan juotua koska se on tapa. Ja siihen on koukussa. Ei se musta hyvänmakuista ees oo.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Totta. Itse lopetin kahvin juomisen syksyllä koska aloin saada sydänoireita siitä. Alussa ajattelin että "yhyy kahvi on hyvää, haluun sitä", mutta en usko et enää ees tykkäisin kahvista jos joisin sitä xD
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Totta. Itse lopetin kahvin juomisen syksyllä koska aloin saada sydänoireita siitä. Alussa ajattelin että "yhyy kahvi on hyvää, haluun sitä", mutta en usko et enää ees tykkäisin kahvista jos joisin sitä xD
Mua just pelottaa nuo sydänoireet ku joskus juon niin paljon kahvia päivässä
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Onhan se yksinään, en pystyisi juomaan kahvia ilman vaikka suklaata. Myös kaikilta kioskeilta ja automaateista saatu kahvi on aika kuraa, mutta toisaalta jokin erikoiskahvi voi ollakin hyvää, mutta niissä on sitten paljon sokeria ja muuta lisuketta. Juon sitä vaan tavan vuoksi kun se on kuumaa.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Mietin vähän samaa. Tavallista suodatinkahvia maitotilkalla tulee juotua tavan vuoksi, vaikkei se maistu mitenkään ihmeelliseltä. Tai ehkä jos panostaisi ja jauhaisi pavut itse, niin voisihan se maistuakin. Tykkään kuitenkin eniten kaikenlaisista erikoiskahveista ja pieni makeus on kiva lisä niihin.

Aina sanotaan että ihmiset jotka laittavat maitoa kahviin eivät oikeasti pidä kahvista, mutta mieluummin joisin mustaa kahvia kuin maitoa sellaisenaan. Jotenkin kahvi ja maito täydentävät toisiaan niin hyvin.

Tykkään myös kahvin mausta herkuissa, esim. ei tulisi mieleenkään jättää kahvia pois mokkapaloista ja kahvijäätelö on hyvää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aina sanotaan että ihmiset jotka laittavat maitoa kahviin eivät oikeasti pidä kahvista, mutta mieluummin joisin mustaa kahvia kuin maitoa sellaisenaan. Jotenkin kahvi ja maito täydentävät toisiaan niin hyvin.

Tykkään myös kahvin mausta herkuissa, esim. ei tulisi mieleenkään jättää kahvia pois mokkapaloista ja kahvijäätelö on hyvää.

Itse lisään maitoa kuumaan kahviin siks ettei mun suu palais. Yleensä aamuisin juon mustana koska yleensä juon silloin tosi hitaasti ja se ehtii jäähtyä.

Jep, siis kahvin maku on hyvä esim mokkapaloissa ja joissain suklaakonvehdeissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Mietin vähän samaa. Tavallista suodatinkahvia maitotilkalla tulee juotua tavan vuoksi, vaikkei se maistu mitenkään ihmeelliseltä. Tai ehkä jos panostaisi ja jauhaisi pavut itse, niin voisihan se maistuakin. Tykkään kuitenkin eniten kaikenlaisista erikoiskahveista ja pieni makeus on kiva lisä niihin.

Aina sanotaan että ihmiset jotka laittavat maitoa kahviin eivät oikeasti pidä kahvista, mutta mieluummin joisin mustaa kahvia kuin maitoa sellaisenaan. Jotenkin kahvi ja maito täydentävät toisiaan niin hyvin.

Tykkään myös kahvin mausta herkuissa, esim. ei tulisi mieleenkään jättää kahvia pois mokkapaloista ja kahvijäätelö on hyvää.
minäkään en pidä maidosta yksinään mutta lisään sitä muihin juomiin. en juo mustaa kahvia, mutta tykkään just kahvin makuisista kakuista, karkeista ja jäätelöistä. :D
 
Ylös Pohja