Tb siihen kun palasin hetkeksi demiin

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Sen jälkeen kun olin poistanut hallamielen ja eräät mustasukkaiset käyttäjät ilmiantoi mun keskustelun jossa ei ollut mtn sääntöjä rikkovaa ja sain 30 minuutissa käyttäjän luomisesta bannit kuukaudeksi :D:D:D
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
XD tiedän tunteen, tein varmaan 10 uutta käyttäjää koska sain jatkuvasti bannit "kiusaamisen" takia. pisimmät taisi olla vuoden bannit???
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Mua uhkailtiin monesti et mut ilmiannetaan ja et saisin bannit mut en saanu xD
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,141
Reaktioarvo
1,052
Äi tämmöstäkin siellä on tapahtunut. En oo ollu ihan perillä demidraamasta, mut enpä oo yllättyny jos noin on käyny :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
en ees yllättyny, koska demin ylläpito oli yks iso vitsi :D kaikki jotka siellä kommentoi jotain ikävää / muuten aiheutti harmia muille sai kyllä jäädä eikä bännejä tullu heille millään, mutta auta armias jos olit kiltti ja kiva ja asiallinen, niin kyllä tuli ylläpidolta lokaa niskaan :D ihan vaan siks että joku ilmianto vittuillakseen, ei siks että siihen ois mitään oikeeta syytä. ite en tosin koskaan saanu bännejä, mutta ainakin miulle on jääny tämmönen käsitys, ettei siellä ihan menny kaikki systeemit niinku ois pitäny
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,212
Reaktioarvo
8,536
en ees yllättyny, koska demin ylläpito oli yks iso vitsi :D kaikki jotka siellä kommentoi jotain ikävää / muuten aiheutti harmia muille sai kyllä jäädä eikä bännejä tullu heille millään, mutta auta armias jos olit kiltti ja kiva ja asiallinen, niin kyllä tuli ylläpidolta lokaa niskaan :D ihan vaan siks että joku ilmianto vittuillakseen, ei siks että siihen ois mitään oikeeta syytä. ite en tosin koskaan saanu bännejä, mutta ainakin miulle on jääny tämmönen käsitys, ettei siellä ihan menny kaikki systeemit niinku ois pitäny
Tämähän se, Demissä oli ns. kahden kerroksen väkeä. Ihmisiä jotka jatkuvasti rikkoivat sääntöjä, eivät saaneet mitään seuraamuksia mutta viattomat kyllä. Eikä auttanut vaikka miten todisteiden kanssa ilmiantoi.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
en ees yllättyny, koska demin ylläpito oli yks iso vitsi :D kaikki jotka siellä kommentoi jotain ikävää / muuten aiheutti harmia muille sai kyllä jäädä eikä bännejä tullu heille millään, mutta auta armias jos olit kiltti ja kiva ja asiallinen, niin kyllä tuli ylläpidolta lokaa niskaan :D ihan vaan siks että joku ilmianto vittuillakseen, ei siks että siihen ois mitään oikeeta syytä. ite en tosin koskaan saanu bännejä, mutta ainakin miulle on jääny tämmönen käsitys, ettei siellä ihan menny kaikki systeemit niinku ois pitäny
TÄÄ XDDD mutta huutista kun tiedän 100% varmasti että ne mun ilmiantajat oli niitä kilttejä ja ihania demuja! :) ja sen takia mulle bännit vaikka en tehnyt yhtään mitään muuta kuin "vienyt" ilmiantajien ihastuksen kohteen... jos olet tarpeeksi kiltti ja mukava joskus niin saat minkä tahansa periksi
 
Ylös Pohja