Muu Teatteri on ihanaa, ku siellä mun rohkee puoli tulee esiin

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ku normaalisti oon uusien ihmisten seurassa ujo, hiljanen ja ehkä vähän etäinen niin sitte teatteriharjotuksissa, ku ollaan tehty ensin joku improvisointijuttu tms. jossa pääsee heittäytymään niin alan jo rohkaistua ja se on niin vapauttavaa.

Ku esim. mun luokalla mua välillä ahdistaa, kun tyypit pitää mua vaan hiljasena tyyppinä, ku en mä oikeesti oo enää yhtä hiljanen, ku saan rohkeutta ja tunnen tyypit. Niin sit tuolla teatterissa pääsee hetkeks irti siitä ujosta tytöstä. Teatteri on vähän niinku leikkimistä sillon, ku tehään joku improvisointiesitys.

Alotin teatterin harrastamisen vuos sitte yhdessä ryhmässä ja pitkästä aikaa mulla oli kunnolla intoa mennä harrastukseen ja odotin sitä innolla. Edellisistä oli ajan kanssa alkanut tulla jo vähän pakkopullaa. Nyt halusin lisää teatteria, koska yks tunti viikossa on ihan liian vähän. Mun piti sitte ilmoittautuu myös toiseenki ryhmään, jonne mun pitää mennä bussilla ja sit pitää odotella yli tunti siellä.

Mut se on oikeestaan ihan kiva, koska se toinen teatteri sijaitsee semmosella paikalla, että läheltä löytyy kirjasto ja kauppoja. Ja ku suklaatoffeet kuuluu mun suosikkikarkkeihin, mutta niitä ei löydy K-Supermarketista, S-Marketista, eikä Prismasta ja muualla ei sitten juuri tuukkaan käytyä niin tuolla niitä on K-Citymarketissa. Aiemmin ku niit on aina tehnyt mieli, mutta hyvä jos ees kerran vuodessa on semmosen pussin voinut ostaa.

Ja toi mun uus ryhmä kokoontuu sentään 1,5 tuntii kerrallaan, mutta silti haluisin enemmän teatteria. Eilen olin siellä ja huomenna taas olis, mutta haluisin teatteriharrastukseen jo tänään. :( Onks täällä muita, jotka harrastaa teatterii?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ah teatteri on ihanaa!
Mulla on niin ikävä näyttelemistä mutta en vaan mitenkään ehdi ja se kyllä ärsyttää ja harmittaa
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ah teatteri on ihanaa!
Mulla on niin ikävä näyttelemistä mutta en vaan mitenkään ehdi ja se kyllä ärsyttää ja harmittaa
Niin on! Mullakin on vaikka näyttelin viimeksi eilen. xD Tosi harmi, ku sul ei oo aikaa teatterille. :( Itekkään en tiiä, onko mulla jatkossa noin paljon aikaa, ku en tiiä, tuleeko koulu rankemmaksi. Etenki ku mulla alkaa lokakuussa kaksoistutkinto.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Niin on! Mullakin on vaikka näyttelin viimeksi eilen. xD Tosi harmi, ku sul ei oo aikaa teatterille. :( Itekkään en tiiä, onko mulla jatkossa noin paljon aikaa, ku en tiiä, tuleeko koulu rankemmaksi. Etenki ku mulla alkaa lokakuussa kaksoistutkinto.
Aa nii joo totta mullaki on lukion ja muiden harrastusten kanssa kädet ihan täynnä. Oisin vaan niin hirveesti halunnu päästä näyttelemään ku pääsin muutama viikko sitten yhessä sketsissä ja oli kyllä ihana vaan heittäytyä täysin 80 ihmisen edessä ja huutaa ketsupista.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Aa nii joo totta mullaki on lukion ja muiden harrastusten kanssa kädet ihan täynnä. Oisin vaan niin hirveesti halunnu päästä näyttelemään ku pääsin muutama viikko sitten yhessä sketsissä ja oli kyllä ihana vaan heittäytyä täysin 80 ihmisen edessä ja huutaa ketsupista.
Oi kuulostaapa hauskalta! XD Mä taidan olla mun toisesta teatterista ainoa, joka käy amista, joka tuntuu vähän ahdistavalta, koska valinta lukion ja amiksen välillä oli mulle niin hankala ja jotenkin taidan pelätä, et muut väheksyy, tai olettaa asioita musta sen perusteella, että oon amiksessa. :D Ite ku opiskelen media-alaa niin sitte ku meillä tulee videotuotantoo niin pääsen varmaan näyttelee niissä videoprojekteissa ja odotan sitä innolla! Silleen jännä, ku haluisin sekä olla kameran takana, että edessä elokuvatuotannoissa. :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Oi kuulostaapa hauskalta! XD Mä taidan olla mun toisesta teatterista ainoa, joka käy amista, joka tuntuu vähän ahdistavalta, koska valinta lukion ja amiksen välillä oli mulle niin hankala ja jotenkin taidan pelätä, et muut väheksyy, tai olettaa asioita musta sen perusteella, että oon amiksessa. :D Ite ku opiskelen media-alaa niin sitte ku meillä tulee videotuotantoo niin pääsen varmaan näyttelee niissä videoprojekteissa ja odotan sitä innolla! Silleen jännä, ku haluisin sekä olla kameran takana, että edessä elokuvatuotannoissa. :D
Joo siis mähän haluaisin olla sekä kameran edessä että takana:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Pääsisipä taas teatteriin, snif.
En oo nyt varma tarkotatko harrastusta vai ihan teatteria, johon mennä katsomaan esityksiä. Teatterissa tosin yleisötajoitukset hellittää, mutta silti aika kallista, eikä kuitenkaan koronan takia ite ainakaan viitsis hirveesti mennä. Eikä meilläpäin niitä hirveen lähellä muutenkaan taida olla. Mutta ikävä on kyllä molempiin. :/
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,033
Reaktioarvo
8,494
En oo nyt varma tarkotatko harrastusta vai ihan teatteria, johon mennä katsomaan esityksiä. Teatterissa tosin yleisötajoitukset hellittää, mutta silti aika kallista, eikä kuitenkaan koronan takia ite ainakaan viitsis hirveesti mennä. Eikä meilläpäin niitä hirveen lähellä muutenkaan taida olla. Mutta ikävä on kyllä molempiin. :/
Mennä katsomaan. Vanhain ämmäin pelkojen takia ei ole päässyt katsomaan, mutta viikon päästä Helsingissä olisi tarkoitus käydä joko Arenassa tai Kaupunginteatterissa.
 
Ylös Pohja