Aihe vapaa Teinkö oikein kun vein banaanikärpäsen ulos

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Snif.. mitä jos se kuolee kylmään takiani D: mitä luulette 😭

Ahdistaa siis ihan oikeasti, koska en ikinä haluaisi tappaa ötököitä tms.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Damn haen sen kohta takaisin sisään

Mutta sitten se taas lentelee mun naamalle 😭😭😭😭😭😭😒

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei helvetti 😭 ei vittu haen oikeesti sen takaisin sisään mutta en varmaan enää löydä sitä. Ne ei selviä kuulemma talvea ulkona

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Noni en löydä sitä enää :( anteeksi rakas pieni banaanikärpänen 😔😔😔 ahdistaa koska se oli niin söpö ja se käveli koko ajan mun kädessä mutta sitten kun se lens naamaan niin se ärsytti. Nyt sitten tein huonosti kun vein sen ulos jos se sinne kuolee :( ois pitäny miettii enemmän. Ahdistaa. Kunpa ei olis empatiakykyinen ja eläinrakas niin elämä olisi paljon helpompaa. Rip pikku kamu 😭🩷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se oli niin söpö oikeasti 😔 en ymmärrä miten ihmiset voi tappaa niitä. Sydämetöntä touhua.

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
110
kyllä teit, se kuolee joka tapauksessa muutaman vuorokauden sisään sisälläkin, eivät ole kovin pitkäikäisiä otuksia nuo

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,012
Jos se kuolee hypothermiaan niin sillehän tulee ensin tosi lämmin ja sit sitä ei vaan oo enää. Se olisi kuollut kuitenkin, ihanaa että välität myös kaikkein pienimmistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos se kuolee hypothermiaan niin sillehän tulee ensin tosi lämmin ja sit sitä ei vaan oo enää. Se olisi kuollut kuitenkin, ihanaa että välität myös kaikkein pienimmistä.
D::::::::: musta se on ihanan vastakohta D: tämä on aiheuttanut niin monet ahdistukset mulle oli kyseessä sitten vaikka jopa punkki tai mikä vain mato 😭

Ylös Pohja