Opiskelu Tekis mieli vaihtaa kuvislinjalle matikan takia

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Joo vähän tuntuu siltä etten tuu oppimaan ollenkaan näitä matikan juttuja tarpeeksi hyvin ennen arkkari pääsykoetta. Lyhyen matikan kirjaa teen tällä hetkellä ja muut opiskelee pitkää mutta oon jäänyt hirveän jumiin yhteen tehtävään ja jään useampaakin. Tuntuu et meijän opettaja pitää mua tyhmänä kun aina kun kysyn neuvoa johonkin sieventämiseen niin se sanoo että ”sun pitäis jo nää osata, nää on ihan helppoja”. Tai sit tulkitsen sen viestit aina väärin. Ei siinä, ihan mukava ope muuten. Mut aina en kehtaa kysyä siltä koska pelkään just että se sanoo jotain tollasta ja alkaa ahistaa oma tyhmyys.
Nyt on ihan eri ope meil.
Mut tää on ihan hepreaa koko matikka. Onhan pääsykokeisiin vielä aikaa ja pelottaa että mitö jos jälkeen päin mua vituttaa jos vaihdoinkin pois arkkitehtilinjalta liian aikaisin.
t: istun nytkin matikan tunnilla enkä tajua mitään (siksi sekavasti kirjoitettu viesti koska oon tunnilla ja koitan olla nopee ettei ope huomais)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tälläkin tunnilla olen saanut 0 kpl tehtäviä tehdyksi ja opettajaa ei oo tällä tunnilla. Huoh viel 35 min niin loppuu. Musta tuntuu etten saa yhtään mitään aikaiseksi.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Tälläkin tunnilla olen saanut 0 kpl tehtäviä tehdyksi ja opettajaa ei oo tällä tunnilla. Huoh viel 35 min niin loppuu. Musta tuntuu etten saa yhtään mitään aikaiseksi.
Voi voi. Tiedän kyllä tunteen. Pystyn opiskelemaan mitä tahansa paitsi en matikkaa. Hävetti pitkän aikaa. Nykyään käytän aina jotain ohjelmia laskuihin esim. wolfram alphaa ja katson netistä miten joku juttu lasketaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Voi voi. Tiedän kyllä tunteen. Pystyn opiskelemaan mitä tahansa paitsi en matikkaa. Hävetti pitkän aikaa. Nykyään käytän aina jotain ohjelmia laskuihin esim. wolfram alphaa ja katson netistä miten joku juttu lasketaan.
Okei. En ole koskaan kuullutkaan tollasesta ohjelmasta. Vois kokeilla. Netistä en aina ees löydä vastauksia paitsi ehkä joihinkin.
 
Ylös Pohja