___nimetön___
Uusi
- Reaktioarvo
- 8
Mitä 8lk terveystarkastuksessa tehdään? Pitääkö olla ilman vaatteita?
Täähän se ois.Alasti ja joka reikään tungetaan instrumentteja
Sanoo 7 luokkalainen poika -_-ei siellä tytöillä mitää kauheeta tapahu mitä ite oon kuullu vaa perus nää paino pituus verenpaine jne mitä tässä on jo mainittu
Meillä ei otettu värinäköäYleisesti terveydenhoitajan tarkastukseen kuuluu mittaukset (pituus ja paino), kuulontutkimus, näöntutkimus sekä värinäön tarkistaminen ellei sitä ole aiemmin tehty. Lisäksi tehdään verenpaineen mittaus sekä mahdollisesti skoliometri, jolla tutkitaan onko selkäsi suora.
no siis riippuu varmaan vähän pojilla kurkataan kivekset ja tehdään lusikkatestiMeillä ei otettu värinäköä
Niin ja mulla ainaki paineltiin vatsaa maksan alueelta et sitäkin tutkittiin
Ja jauhettiin paskaa mielialastani
Siinä tarkastuksessa poikien kivekset tutkitaan mutta lusikkatesti on pelkkä (t)urbaanilegenda.no siis riippuu varmaan vähän pojilla kurkataan kivekset ja tehdään lusikkatesti
lusikkatestiä ei varmaan nykyään ole
saattaa selittää miksi lusikka testiä ei tehtyPerus pituus ja paino, rokotukset (jäykkäkouristus ja hpv joillekin), näkö, vatsan painelu sekä kyselyä menkoista, seksistä ja päihteiden käytöstä.
Siinä tarkastuksessa poikien kivekset tutkitaan mutta lusikkatesti on pelkkä (t)urbaanilegenda.
Joo? mitä sit?Sanoo 7 luokkalainen poika -_-
Täällä ei ainakaan lusikkatestiä oono siis riippuu varmaan vähän pojilla kurkataan kivekset ja tehdään lusikkatesti
lusikkatestiä ei varmaan nykyään ole
Vituttaa vaan tommonen päteminen että sitä sitJoo? mitä sit?
no kai mä nyt saan kertoa sen mitä oon kuullut?Vituttaa vaan tommonen päteminen että sitä sit