Aihe vapaa Tiedättekö mikä on ehkä kaikista huvittavinta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Niiku KAIKISTA huvittavinta

Se että olin ihastunu Vladimir Putiniin. Niiku must se on ehkä kaikista mun ihastuksista huvittavin. Tai no, ainakin top vitosessa varmaankin, tosin on niitä muitakin älyttömiä.... Ollut....

Ja oon jopa tehny sille oman muistion ja siinä muistiossa on ihan kiitettävästi tekstiä joten ei se mikään maailman lievinkään ihastuminen ollut.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mut siis oikeasti vaikka nauran nyt niin mä sillon ajattelin sitä hyvinkin paljon joten kinda se oli ihan semi vakava case mut voi luoja että mua NAURATTAA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
On noita huvittavia tapauksia kyllä ollu niin monta muutakin huhhuh

Mutta jotenkin must tuntuu että varmaa joskus 2019-2020 oli nää älyttömimmät kuten just putin, ja Nikita ja mitä kaikkea niitä nyt olikaan. Ja Eddie???? Rip. Tai no en mä tiedä miks se oli huvittava mutta olihan sekin vähän semmonen ok miks tho. Ja se yks peter vai mikä sen nimi nyt olikaa jonka näin vaa jossai keikal ja olin iha et "iiiih söpö" ........ :D siis en ees pilkkaa itteeni tässä tai mitään koska mul on oikeus tuntee just niiku tunnen (ja siitä mä todellakin oon tosissani) mut silti mua vaan naurattaa.

Siis noita on niin paljon. Nykyään varsinkin myös osa näist salsuihastuksista on sellasii et mitä vittua. Tai niiku Jurkka????? Miks??????? Tai Teemu????? Miks???????? En ymmärrä yhtään. En kyllä periaatteessa ymmärrä sampsaakaan vaikka periaatteessa ymmärrän ja varsinkin ku se on ihan allun näköinen niinn, ei ihme että tykkään siitä...... Siis mä niin tiesin oikeesti. Tää sampsa-juttukin alko viimeistään 2020 tho.......... Huutista.......

Ai että ku näitä kyl riittää

Periaatteessa koko Arto ja Santtu caseki tuntuu aika älyttömältä mut tykkään niist kyl edelleen joten..
 
Ylös Pohja