Urheilu tiedättekö mitä? miut on ilmotettu twerkkauskurssille, joka alkaa tammikuussa

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
nyt se on 100% varmaa, koska äiti ilmotti miut sinne toissailtana :3
ensin hän ei meinannu ilmottaa kun ois tarvinnu syöttää luottotiedot, mutta sitten ku hän soitti sinne studiolle, niin sinne sai ilmottauduttuu pankkitunnuksilla (kuulemma sinne on vaikeempaa ilmottautuu ku ennen, koska siihen tulee erilainen näkymä josta ei saa kunnolla selvää miten se maksaminen tapahtuu / mitä eri vaihtoehtoja on?).
samaan aikaan jännittää, koska en todellakaan tiiä keitä sinne kurssille tulee ja vaatiihan se muutenkin rohkeutta mennä, mutta samalla oon kyllä innoissani D: oon oottanu tätä niin kauan ja vihdoin on jaksaminen siinä kunnossa, että tää onnistuu🥰
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ihan mahtavaa, että saitki ilmottauduttuu sinne kurssille, kuulostaa ihanalta :3
jep, todellakin <3 on kyllä ihana fiilis :3 varjopuoli tosin on se, että pelottaa kertoo tutuille (etenkin iskälle), koska varmaan saan ennakkoluuloja osakseni D: mutta toisaalta mitäs väliä sillä on, jos joku aattelee että twerkkaan jotain muuta kun itteeni varten tai halvennan itteeni? roskiin vaan ne ihmiset ennakkoluuloineen päivineen :D miulla on ihan muut intressit kun itteni esittely tai miesten miellyttäminen (vaikka oon kyllä sitä mieltä ettei niissäkään oo mitään väärää, mutta kuitenkin), ja jos joku ei sitä usko niin sittenpä ei. iskän vanhemmille jätän tosin kertomatta, koska he ei varmana hyväksyis miun harrastusta iki kuuna päivänä millään tasolla.
anteeks kauhee avautuminen D: ja kiitos viestistä💗
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii, vähänkö mahtavaa!! Oon niin iloinen sun puolesta!! :3 <3
Ja sulla on just oikee asenne ennakkoluuloisia ihmisiä kohtaan! :3
Lisäksi sulta löytyy rohkeutta lähteä, saat olla tooodella ylpeä. Monikaan ei uskaltaisi edes ilmoittautua <3
Ja mun mielestä twerkkaus on jotenkin todella siistiä ja upeeta... joten iiks, ihan mahtavaa et pääset sinne!!!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oii, vähänkö mahtavaa!! Oon niin iloinen sun puolesta!! :3 <3
Ja sulla on just oikee asenne ennakkoluuloisia ihmisiä kohtaan! :3
Lisäksi sulta löytyy rohkeutta lähteä, saat olla tooodella ylpeä. Monikaan ei uskaltaisi edes ilmoittautua <3
Ja mun mielestä twerkkaus on jotenkin todella siistiä ja upeeta... joten iiks, ihan mahtavaa et pääset sinne!!!
hihii, kiitos paljon💗 tulipa jotenki super hyvä mieli tästä(kin) viestistä :3 oon samaa mieltä kaikesta D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jei, hienoo!!! :3

hei omg, tajusin juuri, että et ole vielä vastannu mun chattiviestiin ku vastasin sinulle D::: yhtäkkiä katoin chattia ja olin sillee "oho"
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
jei, hienoo!!! :3

hei omg, tajusin juuri, että et ole vielä vastannu mun chattiviestiin ku vastasin sinulle D::: yhtäkkiä katoin chattia ja olin sillee "oho"
jep! <3 ja mitä ihmettä, en oo huomannu että oisit laittanu mitään kun kävin kattomassa ihan lähiaikoina D: miepä katon jos löydän sen, aika erikoista D:
edit: en löytäny vieläkään, vai enkö mie osaa kattoo sitä :D en tiiä, kun en oo käyttäny chattiä varmaan ikinä
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
jep! <3 ja mitä ihmettä, en oo huomannu että oisit laittanu mitään kun kävin kattomassa ihan lähiaikoina D: miepä katon jos löydän sen, aika erikoista D:
edit: en löytäny vieläkään, vai enkö mie osaa kattoo sitä :D en tiiä, kun en oo käyttäny chattiä varmaan ikinä
scrollasitko alas siinä meijän kessassa? D: saatko sen meidän keskustelun ihan auki siis kuitenki?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
se on niinku tossa mis on toi ykkönen D: klikkaat sitä, sitte mun nimee ja sit saat kessan auki
katso liitettä 3583
aa okei, katoin aiemmin muttei jostain syystä löytyny, kiitos D: käyn vastaamassa siulle :)
edit: en tiiä oonko ihan tyhmä tai jotain, mutta en ilmeisesti vieläkään ymmärrä :D ku osaan vaan mennä tähän: Screenshot_20211030-025149_Samsung Internet.jpg
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
aa okei, katoin aiemmin muttei jostain syystä löytyny, kiitos D: käyn vastaamassa siulle :)
edit: en tiiä oonko ihan tyhmä tai jotain, mutta en ilmeisesti vieläkään ymmärrä :D ku osaan vaan mennä tähän:katso liitettä 3584
olepa hyvä, kerranki musta o hyötyä 🤣 oikeessa paikassa olet! sit klikkaat tosta minun nimestä ni sit avautuu keskustelu D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
olepa hyvä, kerranki musta o hyötyä 🤣 oikeessa paikassa olet! sit klikkaat tosta minun nimestä ni sit avautuu keskustelu D:
miks mie en tajunnu ensin, että siun nimestä pitää vielä painaa erikseen🤣 oon oikein tekniikan ihmelapsi, kyllä hävettää :D apua xd mutta käyn vastaamassa tän päivän aikana, nyt en varmaan kerkee kun alkaa ukin muistopalvelus D: ja siusta on ollu monestikin apua, älä yhtään vähättele ittees :D:: <3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
miks mie en tajunnu ensin, että siun nimestä pitää vielä painaa erikseen🤣 oon oikein tekniikan ihmelapsi, kyllä hävettää :D apua xd mutta käyn vastaamassa tän päivän aikana, nyt en varmaan kerkee kun alkaa ukin muistopalvelus D: ja siusta on ollu monestikin apua, älä yhtään vähättele ittees :D:: <3
en mäkää tajunnu sitä sillo ku pistit, sit olin sillee ...pitääköhä tosta painaa 🤣🤣 ei kiirettä!! D: se palvelus on vissiin ohi, mutta myöhäiset tsempit silti D: also aww, kiitos ;____; ❤️
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Yes oon iloinen sun puolesta! Twerkki on hyvä harrastus ja tosi hyvä kunnolle. Kannattaa tosin myös panostaa keskivartalon lihaskuntoon tuntien ulkopuolella. Moni unohtaa sen ja saattaa vahingoittaa selkänsä kun selän tuki ei ole tarpeeksi vahva!

Ja olet oikeassa, roskiin ihmiset ennakkoluuloineen, sä valitsit harrastuksen itseäsi varten jaa teet sitä itsellesi! Kaikille sun ei tarvitse kertoa siitä, voit vain sanoa että tanssit. Mä oon pari kertaa töissä sanonut kun kollegat kysynyt mitä tanssia ja kaikki aina hiljenee ja pyöräyttää silmiä. Oon sit sanonut et twerk on paljon muuta mitä luulet ja tosi hyvää kuntoilua. Muutama on vähän kommentoinut ja vitsaillut asiasta mutta aikanaan lopettanut kun en anna sen vaikuttaa vaan reagoin tyyliin joo niin mä twerkkaan.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Yes oon iloinen sun puolesta! Twerkki on hyvä harrastus ja tosi hyvä kunnolle. Kannattaa tosin myös panostaa keskivartalon lihaskuntoon tuntien ulkopuolella. Moni unohtaa sen ja saattaa vahingoittaa selkänsä kun selän tuki ei ole tarpeeksi vahva!

Ja olet oikeassa, roskiin ihmiset ennakkoluuloineen, sä valitsit harrastuksen itseäsi varten jaa teet sitä itsellesi! Kaikille sun ei tarvitse kertoa siitä, voit vain sanoa että tanssit. Mä oon pari kertaa töissä sanonut kun kollegat kysynyt mitä tanssia ja kaikki aina hiljenee ja pyöräyttää silmiä. Oon sit sanonut et twerk on paljon muuta mitä luulet ja tosi hyvää kuntoilua. Muutama on vähän kommentoinut ja vitsaillut asiasta mutta aikanaan lopettanut kun en anna sen vaikuttaa vaan reagoin tyyliin joo niin mä twerkkaan.
kiitos! ja jep, oot todellakin oikeessa. miulla on ollu selän kanssa aina sillon tällön ongelmia - ne on aina pitkän ajan poissa ja sitten yhtäkkiä alkaa sattumaan tosi kovaa. miun selkä on aina ollu sellanen notkomainen, joten helposti tulee kipuja jos en kiinnitä huomiota asentoihin tai liiku tarpeeks. sen takia pitääkin muistaa tuo, hyvä kun sanoit :)

kiitos noistakin rohkaisevista sanoista! :3💗
on totta että twerkkaus on edelleen väärinymmärretty laji, ja sitä kauhistellaan ja aatellaan että se halventaa / on pelkkää pyllyn pyöritystä.
kyllä se oikeesti vaatii taitoa sekä kehonhallintaa ja on oikein hikistä puuhaa.
oon myös sitä mieltä et vaikka twerkkaus eroottinen tanssi onkin, niin kyllä sitä voi ihan ittensä takia tehä. en ymmärrä niitä kommentteja, jotka on luokkaa "koitat vaan miellyttää miehiä ja "haluut vaan esitellä ittees"... ööö, jos mie käyn tanssitunneilla jotka on hyvin naisvaltasia, niin kuinka voit sanoa että haen huomiota miehiltä? twerkkaan tasan itteni takia ja that's it, en siks että joku vois aatella mua seksikkääks. mutta koitapa selittää sitä jollekin kukkahattutädille...
ikävää et siun työkaverit suhtautuu noin, mutta jos mitenkään pystyt, nii koita jättää ne omaan arvoonsa D: sie saat tanssia niin paljon ku haluat ja sitä mitä haluat, ja jos joku ei sitä kestä nii oma on ongelmansa.
kyllä sillon on pipo kireellä, jos toisen harrastus ärsyttää.
jotenkin ihan käsittämätöntä, ettei osan mielestä vielä vuonna 2021 nainen saa tanssia näyttävästi JA myös ittensä takia.
esim. tässä on todella hyvä kommentti, jota komppaan täysin:
Screenshot_20211104-161609_YouTube.jpg
tuo löytyy siis tän videon kommenteista, ja tää video itsessään on myös silmiä avaava:
 
Ylös Pohja