Aihe vapaa tiedättekö mitään hyviä pohjallisia kenkiin?

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Mun pitäisi siis hommata työkenkiin pohjalliset. Työssä tulee seisoskeltua aika paljon, ja jalat kipeytyy muutenkin helposti. Joten hakusessa olisi sellaiset jotka ovat oikeasti hyvät ja kestäisivät pidempään käytössä
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mun pitäisi siis hommata työkenkiin pohjalliset. Työssä tulee seisoskeltua aika paljon, ja jalat kipeytyy muutenkin helposti. Joten hakusessa olisi sellaiset jotka ovat oikeasti hyvät ja kestäisivät pidempään käytössä
Tokmannista saa Schollin laadukkaat pohjalliset 20 eurolla. Niitä on kaks eri mallia. Sneakers on sellainen pehmeä ja Work on kovempi. Itselläni on ne kovemmat.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,024
Reaktioarvo
8,490
Tämän keskustelun takia kävin ostamassa uudet pohjalliset kenkiini. Saa nähdä, ovatko kehumisen arvoisia.
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Tokmannista saa Schollin laadukkaat pohjalliset 20 eurolla. Niitä on kaks eri mallia. Sneakers on sellainen pehmeä ja Work on kovempi. Itselläni on ne kovemmat.
näitä mä kaupassa kattelinkin, mutten uskaltanu vielä ostaa. Nyt pitääkin sitten varmaan mennä ostamaan ne, jos ovat kerta hyvät
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aa en edes ole aatellut työkenkiin pohjallisia. Ja aina valitan jalkakipua työpäivän päätteksi. Pitää käydä ostamassa.
 
Ylös Pohja