Ihastuminen Tietääköhän tuo edes kuin palijon se vaikuttaa mun mielialaan :3

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Niinku itellä on tosi paska olo viikonlopun jäljiltä ja tuntuu et alan vaa itkee nii sit tää yks vaan yksinkertaisesti istuu mun vieressä nii tullee heti ilonen olo xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Lmao nyt ku alan miettii et mitä kaikkee oon tänne ja Demiin aikasemmin selittäny M:stä ja A:sta nii niistä oon selittäny usein myös ihan jäätävänä kaikkee negatiivista–

Mut sit tästä tyypistä en oo tähän mennessä bongannu mitään negatiivista ku sen et se kerran käytti sanaa "muija" (toki konteksti oli semmone et sinänsä ymmärrän miksi sitä käytti mut silti... Oksettava sana 🤮)
Mut siis hyvä ku oon alakanu huomaamaan et kui eri tavalla se oikiasti käyttäytyy sillon ku se on mun kanssa :DD Siis se saattaa esim Discordissa haukkuu (tai no haukkuu ja haukkuu, se ja sen kaverit vaa kettuilee toisilleen siellä ainaski sen perusteella mitä se mulle sen keskusteluja on näyttäny :D) sen kavereita mut sit mulle se on aina suorapuheinen mut kummiski asiallinen ja antaa jokaiseen asiaan mitä sanon (vaikka oiski ihan päättömiä juttuja enkä tiiä miten sen mielenkiinto kuunnella mun juttuja säilyy xD Itellä ois menny hermo mut ei ku sillä riittää kärsivällisyys näköjään) aina järkevän vastauksen :DD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Ei perse nyt taas tätä ylianalysointia.

Niinku järki sanoo et kyl kaikki on ihan ok mut silti huomaan miettiväni jatkuvalla syötöllä et no teinksmää jotakin väärin
Itkettää miks oon näin tyhmä
 
Ylös Pohja